Gå til innhold

Sinusvenetrombose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blodpropp i hjernen i venesystemet for ca. 4 år siden. Jeg hadde ikke direkte slag, men sliter med trøtthet, konsentrasjonsvansker og enkelte ganger synsforstyrrelser etter dette.  Legene sier de ikke kan bekrefte at det er blodproppen som har forårsaket dette, men problemene begynte rett etter dette.

 

Det jeg lurer på er om det er noen andre som har vært i liknende situasjon og som sliter med samme bivirkninger?

Anonymkode: 432b0...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Den 27.9.2015 at 1.24, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blodpropp i hjernen i venesystemet for ca. 4 år siden. Jeg hadde ikke direkte slag, men sliter med trøtthet, konsentrasjonsvansker og enkelte ganger synsforstyrrelser etter dette.  Legene sier de ikke kan bekrefte at det er blodproppen som har forårsaket dette, men problemene begynte rett etter dette.

 

Det jeg lurer på er om det er noen andre som har vært i liknende situasjon og som sliter med samme bivirkninger?

Anonymkode: 432b0...fba

Hei :)

Jeg har prøvd å finne informasjon/andre som har hatt sinusvenetrombose i lang tid, uten å lykkes. Og nå kom jeg plutselig over innlegget ditt.. Skulle gjerne hørt mer om hvordan du har det, for jeg sliter med mye av det samme som du ser ut for å slite med. 

Ta gjerne kontakt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...