Gå til innhold

Joggesko til løping på asfalt


påskelilje

Anbefalte innlegg

Asics Nimbus

laget for løping på hardt underlag som asfalt, tredemølle.

Endret av 1980gutten
tilleggsinformasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

hm - her var tråden jeg startet i fjor. Fikk mange gode tips, kom meg til Löplabbet og testet at jeg hadde normalpronasjon, og lurte veldig på å kjøpe et par Hoka. Men så var de dyre, og jeg håpet på å komme over et tilbud.... noe jeg ikke gjorde.

Har derfor bare de gamle skoene fremdeles, og de bruker jeg til jogging i skog og på grus (+ litt asfalt), sykling, turgåing etc. Burde få en tupp i rompa nå og få kjøpt meg et par skikkelige sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, påskelilje skrev:

hm - her var tråden jeg startet i fjor. Fikk mange gode tips, kom meg til Löplabbet og testet at jeg hadde normalpronasjon, og lurte veldig på å kjøpe et par Hoka. Men så var de dyre, og jeg håpet på å komme over et tilbud.... noe jeg ikke gjorde.

Har derfor bare de gamle skoene fremdeles, og de bruker jeg til jogging i skog og på grus (+ litt asfalt), sykling, turgåing etc. Burde få en tupp i rompa nå og få kjøpt meg et par skikkelige sko!

Gode sko er dyre, sånn er det bare. Jeg har lagt penger i gode løpesko, de gamle kostet 1000,- paret og de nye 1700,-. Kjæresten synes det er noe tull å bruke så mye penger på løpesko. Jeg er overhodet ikke plaget med føttene. Han løper i et par billige sko og har hatt problemer med begge leggene i hele sommer og fikk vannblemmer under begge føttene da vi løp dobbelt så langt som vi pleier forleden dag. Jeg merket ingenting. Legg penger i skikkelige sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎20‎.‎09‎.‎2016 at 19.00, Lillemus skrev:

Gode sko er dyre, sånn er det bare. Jeg har lagt penger i gode løpesko, de gamle kostet 1000,- paret og de nye 1700,-. Kjæresten synes det er noe tull å bruke så mye penger på løpesko. Jeg er overhodet ikke plaget med føttene. Han løper i et par billige sko og har hatt problemer med begge leggene i hele sommer og fikk vannblemmer under begge føttene da vi løp dobbelt så langt som vi pleier forleden dag. Jeg merket ingenting. Legg penger i skikkelige sko!

Ja, skal gjøre det.

Skal se hva de har på G-sport - der har vi et fordelskort som jeg som regel glemmer å bruke, men får vel huske på det nå da, når jeg kanskje skal kjøpe dyre sko.

Får sjekke ut Hoka en gang til + disse Asics Nimbus'ene :-)

Jeg pleier å synes at 1000 kr for et par sko er dyrt - så når det nærmer seg det dobbelte, blir det liksom helt horribelt å bruke såpass mye penger på meg selv :-( Men jeg har jo en rygg å passe på da, så den er kanskje verdt de pengene :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg pleier å synes at 1000 kr for et par sko er dyrt - så når det nærmer seg det dobbelte, blir det liksom helt horribelt å bruke såpass mye penger på meg selv :-( Men jeg har jo en rygg å passe på da, så den er kanskje verdt de pengene :-)

Om det hadde vært en av ungene dine som slet med ryggen og trengte skikkelige sko så hadde du jo kjøpt det. :) Din rygg er ikke mindre viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lillemus skrev:

Om det hadde vært en av ungene dine som slet med ryggen og trengte skikkelige sko så hadde du jo kjøpt det. :) Din rygg er ikke mindre viktig!

Sant det! Ja, skal kjøpe meg gode joggesko! Var på tur i går på en steinete traktorvei og grusvei, og jeg tenkte virkelig på Gargamel sin beskrivelse av gymsokk-joggesko eller tøfler. Følte ikke noe støtte eller demping i det hele tatt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...