Gå til innhold

fantastisk har jeg fått schizo eller?


mxxmas

Anbefalte innlegg

fikk ikke tak i legen på dps så blir en måned til med for lav dose abilify og jeg fungerer ikke i det hele tatt. jeg fatter ikke hva som feiler meg, må bare ligge i senga pga hodet. kan manisk psykose utløse en slags negative symptomer som ved schizofreni der en ikke klarer noe? dette er jo ikke bipolar lidelse, å ikke orke dusje eller lage mat, bare ete pizza i senga pga hodet er for tungt og sensitivt pga for lite abilify

bør vel nekte ta sprøyte i morgen hvis jeg ikke får tak i legen i morgen før dosen og få justert opp og heller gå tilbake til tabletter. for et styr. ikke har noe stemningsstabiliserende heller. men hodet er prob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk ikke tak i legen på dps så blir en måned til med for lav dose abilify og jeg fungerer ikke i det hele tatt. jeg fatter ikke hva som feiler meg, må bare ligge i senga pga hodet. kan manisk psykose utløse en slags negative symptomer som ved schizofreni der en ikke klarer noe? dette er jo ikke bipolar lidelse, å ikke orke dusje eller lage mat, bare ete pizza i senga pga hodet er for tungt og sensitivt pga for lite abilify

bør vel nekte ta sprøyte i morgen hvis jeg ikke får tak i legen i morgen før dosen og få justert opp og heller gå tilbake til tabletter. for et styr. ikke har noe stemningsstabiliserende heller. men hodet er prob

Ille at du ikke skal få skikkelig hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun jeg bor med vil lage skikkelig 4-stjerners middag med masse venninner her hjemme, og det hadde sikkert vært kos for den som er frisk, men jeg vil bare bli her i senga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk heller ikke ned etter at jeg slutta med Lithionit, men jeg begynte med Seroquel da.

 

Noen ganger er det bare best å bli i senga. Du burde fått drøfte dosen din med lege FØR du får sprøyte imorra... Evt ta piller i tillegg fram til du får snakka med lege. Du kjenner deg selv såpass godt virker det som , at du kan vurdere akkurat det der selv.

At dama vil lage mat med masse venner kan være litt stress, men bare hold deg i senga om du føler det er det rette...

Masse god bedring !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk ikke tak i legen på dps så blir en måned til med for lav dose abilify og jeg fungerer ikke i det hele tatt. jeg fatter ikke hva som feiler meg, må bare ligge i senga pga hodet. kan manisk psykose utløse en slags negative symptomer som ved schizofreni der en ikke klarer noe? dette er jo ikke bipolar lidelse, å ikke orke dusje eller lage mat, bare ete pizza i senga pga hodet er for tungt og sensitivt pga for lite abilify

bør vel nekte ta sprøyte i morgen hvis jeg ikke får tak i legen i morgen før dosen og få justert opp og heller gå tilbake til tabletter. for et styr. ikke har noe stemningsstabiliserende heller. men hodet er prob

Får du injeksjonen på dps? I så fall kan du si fra når du kommer dit i morgen at du ikke fikk tak i legen i går og at du ønsker en større dose. Be dem snakke med en eller annen lege før du får sprøyten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier sjeldent å være nei i psykiaterens munn når man ber om mer antipsykotika! Det har iallefall ikke jeg vært borti ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...