Gå til innhold

kan jeg bestemme om jeg vil bli pirket i tenna?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg har vondt når jeg spiser harde ting, og da gjør det sikkert sabla vondt å bli pirket i tannen med den spisse dingsen når de ser etter hull. Kan jeg velge selv om de får pirke med denne dingsen, eller tvinger de meg? Kan de finne hull uten å bruke drnne spisse mareritt-tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vondt når jeg spiser harde ting, og da gjør det sikkert sabla vondt å bli pirket i tannen med den spisse dingsen når de ser etter hull. Kan jeg velge selv om de får pirke med denne dingsen, eller tvinger de meg? Kan de finne hull uten å bruke drnne spisse mareritt-tingen?

De må nok bruke denne pirke-dingsen. Det er ubehaglig, men virkelig vondt gjør det nok ikke.

Anonymkode: 60b92...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt når jeg spiser harde ting, og da gjør det sikkert sabla vondt å bli pirket i tannen med den spisse dingsen når de ser etter hull. Kan jeg velge selv om de får pirke med denne dingsen, eller tvinger de meg? Kan de finne hull uten å bruke drnne spisse mareritt-tingen?

Bruker du tanntråd eller tannstikkere jevnlig? Tror du vil erfare at stikkingen/pirkingen gjør mindre vondt i så fall. Dessuten får du "mosjonert" tannkjøttet og blør ikke så lett ved stikking/pirking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Bruker du tanntråd eller tannstikkere jevnlig? Tror du vil erfare at stikkingen/pirkingen gjør mindre vondt i så fall. Dessuten får du "mosjonert" tannkjøttet og blør ikke så lett ved stikking/pirking.

ok. Jeg tenker på pirkingen oppi tanna. Det gjør vondt å spise med tanna, så da trodde jeg det gjorde vont når de bruker å pitke oppi tanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...