Gå til innhold

Jeg sier, walla


mxxmas

Anbefalte innlegg

magen min ser bedre ut nå pga styrketrening

enn den gjorde da jeg veide 10 kg mindre!!!

da måtte jeg alltid gjemme magen bak veska mi

det trenger jeg ikke nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

magen min ser bedre ut nå pga styrketrening

enn den gjorde da jeg veide 10 kg mindre!!!

da måtte jeg alltid gjemme magen bak veska mi

det trenger jeg ikke nå

Kebab-norsk jeg har liten sans for. Snakk ditt morsmål korrekt!

Anonymkode: 9973e...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab-norsk jeg har liten sans for. Snakk ditt morsmål korrekt!

Anonymkode: 9973e...5f1

Setter de ikke pris på ghetto kulturen? Jeg synes den er en berikelse :ph34r:

... Neida

Anonymkode: e17df...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor ekte nordmenn gidder å kjøpe den kebaben... pitabrød med kinakål, farse og en liter saus?

Er vel ingen ekte nordmenn som spiser slikt? Ekte nordmenn spiser ekte svinepølse, vel.

Anonymkode: 4d42c...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde walle betydde jeg sverger, men har egentlig ikke hørt noen bruke det på lenge.

Hei!

Jeg tror det er fordi du bor ikke i ghetto-område:-)

Jeg googlet det og det betyr at man sverger ved allah,

så jeg personlig misliker sånn vandalissme av språket mitt.

Jeg syns det er leit vi ikke snakker mer norrønt som på Island, at vi ikke greide ta vare på vår vikingearv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror det er fordi du bor ikke i ghetto-område:-)

Jeg googlet det og det betyr at man sverger ved allah,

så jeg personlig misliker sånn vandalissme av språket mitt.

Jeg syns det er leit vi ikke snakker mer norrønt som på Island, at vi ikke greide ta vare på vår vikingearv.

 

Dette er et direkte resultat av innvandringen som du ellers snakker så varmt om.

Anonymkode: d4ab7...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et direkte resultat av innvandringen som du ellers snakker så varmt om.

Anonymkode: d4ab7...c29

Nei det er det ikke,

det er et resultat av dårlig planlegging og dårlig integrering og dårlig utvelgelse av de som trenger beskyttelse, som igjen er vår skyld.

alt koker ned til at når man mister forstand og evne til å tenke rasjonelt, så polariseres debatter og man får polarisering av politikk, og enda verre handling og konsekvenser, noe av det opplever vi nå.

Det er en masse  mennesker som trenger vår beskyttelse, særlig minoriterer i muslimske land, enten de er amadhia muslimer, sufier,  muslimske peoeter, muslimske fritenkere, kvinner og barn, kristne,  at vi MÅ fylle opp landet vårt av tidligere råtasser av muslimske menn (satt på spissen nå, men menn og gutter som både har drukket geitemelk hver dag, blitt forgudet fra fødsel og hatt førsteplass i sine familier) det er vårt ansvar, det er politikken vi har valgt å følge på bekostning av en mer fornuftig praksis vi kunne valgt.

Denne praksisen tror jeg er en konsekvens av at vi ikke kan diskutere, men istedet driver med fordummende skittkasting mellom politiske fløyer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ikke,

det er et resultat av dårlig planlegging og dårlig integrering og dårlig utvelgelse av de som trenger beskyttelse, som igjen er vår skyld.

alt koker ned til at når man mister forstand og evne til å tenke rasjonelt, så polariseres debatter og man får polarisering av politikk, og enda verre handling og konsekvenser, noe av det opplever vi nå.

Det er en masse  mennesker som trenger vår beskyttelse, særlig minoriterer i muslimske land, enten de er amadhia muslimer, sufier,  muslimske peoeter, muslimske fritenkere, kvinner og barn, kristne,  at vi MÅ fylle opp landet vårt av tidligere råtasser av muslimske menn (satt på spissen nå, men menn og gutter som både har drukket geitemelk hver dag, blitt forgudet fra fødsel og hatt førsteplass i sine familier) det er vårt ansvar, det er politikken vi har valgt å følge på bekostning av en mer fornuftig praksis vi kunne valgt.

Denne praksisen tror jeg er en konsekvens av at vi ikke kan diskutere, men istedet driver med fordummende skittkasting mellom politiske fløyer.

 

altså dette henger ikke på greip. Jeg tror neppe du forstår resultatene av prinsippene dine. Det første man brde gjøre er å stoppe all innvandring inntil man har fått integrert (i den grad de ønsker å integreres) de som allerede har kommet. Isteden gjør man det stikk motsatte, åpner slusene, har ingen kontroll eller plan, noe som vil føre til velferdstatens kollaps.

 

 

 

Anonymkode: 4d42c...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså dette henger ikke på greip. Jeg tror neppe du forstår resultatene av prinsippene dine. Det første man brde gjøre er å stoppe all innvandring inntil man har fått integrert (i den grad de ønsker å integreres) de som allerede har kommet. Isteden gjør man det stikk motsatte, åpner slusene, har ingen kontroll eller plan, noe som vil føre til velferdstatens kollaps.

Anonymkode: 4d42c...df3

Hei!

:ovet du ikke hvem som er velferdsstatens trussel? det er de friske, de vil bombe Nav :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:ovet du ikke hvem som er velferdsstatens trussel? det er de friske, de vil bombe Nav :(

 

Hei!

:ovet du ikke hvem som er velferdsstatens trussel? det er de friske, de vil bombe N

Herregud, kan du ikke holde deg til realitetene og slutte med alt meningsløse snikksnakk? Vi er mange som er brkymret for fremtiden. Det er ikke alle som har en ektefelle med millionlønn som kan forsørge oss.,

Anonymkode: 4d42c...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Herregud, kan du ikke holde deg til realitetene og slutte med alt meningsløse snikksnakk? Vi er mange som er brkymret for fremtiden. Det er ikke alle som har en ektefelle med millionlønn som kan forsørge oss.,

Anonymkode: 4d42c...df3

Ok, (svarer som du svarer meg og ønsker anntar jeg, og med dine ordvalg)

Men Herregud leste du hovedinnlegget mitt?

Ikke alle som er så navlebeskuende og gjerrige at de ikke greier å lese enkel tekst om ansvar.

 

du vet det at de fleste mennesker gidder ikke kaste bort tiden sin på tidløs krangling, ikke alle drikker cocacola og spiser billige hveteboller eller annen skit og skyller på andre, selv om de går på nav.:-)

gullerøtter er billige og vann gratis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror det er fordi du bor ikke i ghetto-område:-)

Jeg googlet det og det betyr at man sverger ved allah,

så jeg personlig misliker sånn vandalissme av språket mitt.

Jeg syns det er leit vi ikke snakker mer norrønt som på Island, at vi ikke greide ta vare på vår vikingearv.

 

Jeg bor på samme plass som før, men tror kanskje det kommer av at når de store ungene var yngre så hadde de endel venner som ikke var norske.  Jeg tror verden har forandret seg og minstemann har bare norske kamerater.  Jeg synes det er litt trist at dette skille har oppstått.  Hvordan intergrere innvandrere når de ikke vil vanke med nordmenn?  Jeg trodde det var stor forskjell før men forskjellene har bare blitt enda større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, (svarer som du svarer meg og ønsker anntar jeg, og med dine ordvalg)

Men Herregud leste du hovedinnlegget mitt?

Ikke alle som er så navlebeskuende og gjerrige at de ikke greier å lese enkel tekst om ansvar.

 

du vet det at de fleste mennesker gidder ikke kaste bort tiden sin på tidløs krangling, ikke alle drikker cocacola og spiser billige hveteboller eller annen skit og skyller på andre, selv om de går på nav.:-)

gullerøtter er billige og vann gratis.

 

du snakker jo bare piss.

Anonymkode: 4d42c...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på samme plass som før, men tror kanskje det kommer av at når de store ungene var yngre så hadde de endel venner som ikke var norske.  Jeg tror verden har forandret seg og minstemann har bare norske kamerater.  Jeg synes det er litt trist at dette skille har oppstått.  Hvordan intergrere innvandrere når de ikke vil vanke med nordmenn?  

Fordi de forakter kuffar. Ellers kan sikkert madeleine gi et godt svar.

Anonymkode: 4d42c...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...