Gå til innhold

Hvor kaldt er det hos deg i dag?


Trine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Haha nå lo jeg høyt! :D Om ikke annet, herfra og ut kommer jeg til å kikke ekstra på alle i kondomdress over Gamle Bybro... Rundt 40 du?

Ja, ganske nøyaktig midten av 40 årene. Jeg unngår de trangeste kondomdressene av hensyn til omgivelsene, men må jo nesten ha treningsklær for å sykle opp og ned til Byåsen.

Jeg skal se etter en slank dame i elegante klær og smil fra øre til øre. Er det en riktig beskrivelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par tusen i mnd???? Da har du for stort hus, eller sløser med strømmen.

har en et gammelt hus og ikke vedfyring blir det fort en strømregning på tretti tusen i året.

Anonymkode: c2145...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske nøyaktig midten av 40 årene. Jeg unngår de trangeste kondomdressene av hensyn til omgivelsene, men må jo nesten ha treningsklær for å sykle opp og ned til Byåsen.

Jeg skal se etter en slank dame i elegante klær og smil fra øre til øre. Er det en riktig beskrivelse?

Håper du har lys på sykkelen din og bruker refleksvest. Ser utrolig mye kamikazesyklister nedover Bøckmannsveien om morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på huset og oppvarmingsmuligheter. :) 

Var jo det jeg sa, da har man for stort hus ;) Her varmes huset opp med en varmepumpe og varmekabler på badet. Fyrer i peisen når jeg har vært ute lenge og er gjennomfrossen. Så er det mye ull :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo det jeg sa, da har man for stort hus ;) Her varmes huset opp med en varmepumpe og varmekabler på badet. Fyrer i peisen når jeg har vært ute lenge og er gjennomfrossen. Så er det mye ull :D

Noen har stor familie og trenger stoort hus.

Anonymkode: 7b331...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Håper du har lys på sykkelen din og bruker refleksvest. Ser utrolig mye kamikazesyklister nedover Bøckmannsveien om morgenen...

Ja, jeg har lys og gul sykkeljakke. Jeg er veldig defensiv både i forhold til biler og fotgjengere når jeg sykler. Jeg har opplevd å bli påkjørt ganske kraftig bakfra når jeg har kjørt bil og ventet på rødt lys, og vil helst ikke oppleve det som syklist. Altså tar jeg ingen sjanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har stor familie og trenger stoort hus.

Anonymkode: 7b331...811

Men da kan man jo også dele strømregninga på to, sa da er det ikke så gæli alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske nøyaktig midten av 40 årene. Jeg unngår de trangeste kondomdressene av hensyn til omgivelsene, men må jo nesten ha treningsklær for å sykle opp og ned til Byåsen.

Jeg skal se etter en slank dame i elegante klær og smil fra øre til øre. Er det en riktig beskrivelse?

Slank ja, men elegante klær? - tja, kommer an på øyet som ser tror jeg. Har som regel helt smale jeans, unntaksvis smale dressbukser eller passe kort skjørt og tykke strømpebukser når jobben krever det. Ofte dressjakke eller litt lengre ullkåpe utenpå, laptopveske og gjerne sko med litt hæl. Lue om vinteren, så nå er jeg der... Alt avhengig av årstiden i grunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...