Gå til innhold

Neseoperasjon 6.måned. fortsatt hoven?


esmer

Anbefalte innlegg

Hei! :) Mitt første innlegg her, håper noen kan hjelpe meg da jeg ikke er tilfreds med kommunikasjonen med klinikken.

Jeg gjennomgikk rhinoplasty/neseoperasjon i juni måned, altså snart for et halvt år siden. Jeg opererte en skjev nesevegg samt at de fjernet kjøtt fra nesetuppen sånn at den skulle bli smalere og mindre.

Problemet er at kirurgen har sagt at det endelige resultatet vil være tydelig etter et halvt år. Jeg er veldig fornøyd med neseryggen, mens nesetuppen fortsatt er "som før" om ikke enda større enn før ! :( 
Jeg leste meg opp før jeg gjennomgikk operasjonen, hvor alle sider har operert med 12 måneder før man ser det endelige resultat. Nå er jeg ganske forvirret. Noen som har erfaring, og kan si noe om hva som er normalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit ;)

Jeg har selv ganske nylig tatt bukplastikk og har også hørt at hevelsen vil gå ned etter 4-6 mnd. Hvis du har lest andre steder på nettet at man kanskje må forvente 12 mnd. før hevelsen gir seg, ville jeg smurt meg enda litt inn med tålmodighet, selv om det er kjedelig.

Hvor gammel er du? En 20-åring har bedre sårtilheling enn en 45-åring. Selv er jeg i 30-årene og har et svært godt grokjøtt.

Om jeg skal gjette, vil jeg tro at nesen din fremdeles er hoven fordi kroppen fortsatt jobber med å tilhele det medisinske området.

Om du er misfornøyd med kirurgen, kan du søke navnet opp på Google og gå inn på www.legelisten.no og evaluere legen. De har godt av å høre når de både gjør en bra jobb og en dårlig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...