Gå til innhold

Den vestlige verden


PNG

Spørsmål om fremtiden  

15 stemmer

  1. 1. Står den vestlige verden for fall? F.eks. borgerkrig, uhåndterbart omfang av terror, interneringsleire for visse folkegrupper

    • Ja, det tror jeg.
      9
    • Nei, såklart ikke! Er du rasist?
      5
    • Usikker.
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror den vestlige verden står for fall. Snart er det ikke trygt selv i Norge. Og vi vet alle hvorfor.

Jeg er redd for det.  Får bare håpe vi tar feil. Har aldri før håpet så mye på å ha tatt feil i noe.

Anonymkode: 598f5...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den vestlige verden står for fall. Snart er det ikke trygt selv i Norge. Og vi vet alle hvorfor.

Tenker du på islam?

Anonymkode: a6198...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på islam?

Anonymkode: a6198...919

Nei, jeg tenker på den kulturen som finnes i disse landene. Vi har i det siste sett flere masseovergrep mot kvinner. Det blir å pisse på vestlige verdier.

Vi står ovenfor et stort kulturkræsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker på den kulturen som finnes i disse landene. Vi har i det siste sett flere masseovergrep mot kvinner. Det blir å pisse på vestlige verdier.

Vi står ovenfor et stort kulturkræsj.

Kulturen og islam henger sammen.

og hvem andre en muslimer bedriver selvmordsbombing?

Anonymkode: a6198...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis vi får stoppet den massive flyktning /emigrasjon bølgen og kastet ut alle som vi kan og bare gi midlertidige opphold til de som er her pga krig tror jeg det kan gå greit.

Så mange flyktninger til Europa som i fjor så begynte det å bli kritisk for Europa som vi kjenner det.

Vis vi ikke klarer denne jobben så blir ødeleggelsen på sikt total og vi få store problemer med å bevare ytringsfrihet, likestilling  vår kultur og religion. 

Anonymkode: a8329...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis vi får stoppet den massive flyktning /emigrasjon bølgen og kastet ut alle som vi kan og bare gi midlertidige opphold til de som er her pga krig tror jeg det kan gå greit.

Så mange flyktninger til Europa som i fjor så begynte det å bli kritisk for Europa som vi kjenner det.

Vis vi ikke klarer denne jobben så blir ødeleggelsen på sikt total og vi få store problemer med å bevare ytringsfrihet, likestilling  vår kultur og religion. 

Anonymkode: a8329...3d1

bra visse gamle debattanter ikke er her lenger, ellers hadde du blitt veskyldt for å være rasist og det som værre er.

Anonymkode: a6198...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vestlige verden vil forandre seg og det har den alltid gjort.  Det er ikke noe farlig i det.  Det er mye å forandre på til det bedre, håper og tror at det går den veien.

Anonymkode: ae0b0...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vestlige verden vil forandre seg og det har den alltid gjort.  Det er ikke noe farlig i det.  Det er mye å forandre på til det bedre, håper og tror at det går den veien.

Anonymkode: ae0b0...405

Jeg er enig i at det er bra med forandring, men forandring i retning kulturen fra midtøsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er bra med forandring, men forandring i retning kulturen fra midtøsten?

Nei takk... 

Nei, jeg tenker på den kulturen som finnes i disse landene. Vi har i det siste sett flere masseovergrep mot kvinner. Det blir å pisse på vestlige verdier.

Vi står ovenfor et stort kulturkræsj.

hvem er disse landene og hva verdsettes  i vestlige verdier som ikke ønskes tapt? Litt usikker på hva som menes her.... 

For egen del vet jeg hva jeg ikke ønsker å tape.

 

 

Anonymkode: 18c47...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan se mørkt ut, men det vil ta tid før det blir helt jævlig. Om folk får opp øynene før det er en annen sak.. Media har en del av skylden, de nekter å dekke objektivt, de vil fremstå som liberale. Det sees på som ondt å være imot masseinnvandring. Vi som er det, er dårlige mennesker i følge de politisk korrekte som har kommet seg inn i styre og stell, og som har tatt eierskap til det man kaller politisk korrekthet.... Det er en sammensvergelse, AKP/ML ble aldri en stor bevegelse, men de har mye makt, for de var smarte og presset seg frem i de "riktige" jobbene, for å styre media...

Anonymkode: 50790...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vel dystomisk, at det må bli helt jævlig først.  Har en tro på at mennesket generelt sett ikke er selvdestruktive til de grader at man ser undergangen før man våkner.  Er likevel enig i at debattene, inkl media har toet sine hender vel lenge og at dette får den  konsekvens at det  fordyrer opprettingen av de feil som ble begått.  AKP/ML er ikke eksisterende, men er erstattet av andre ikke voldelige krefter på samme side politisk, men  med langt mindre gjennomslagskraft.  Konspirasjonsteorier er ufruktbare, så og i immigrasjons/verdi debatten. 

Anonymkode: 18c47...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke konspirasjonsteorier.. Se på NRK se på humanetisk forbund. det er de gammle sosialistene som setter dagsordenen...

Det er i såfall en konspirasjonsteori jeg har mekket helt selv ;) Jeg sa det også med litt humor, men jeg legger merke til hvor utrolig godt possisjonert den lille AKP/ML kultens storheter er possisjonert. I sverige er det enda værre...

Dessuten så er det statistisk bevist att journalister oftest stemmer liberalt eller sosialistisk..

Anonymkode: 50790...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at det er bra med forandring, men forandring i retning kulturen fra midtøsten?

Det er mye positivt i kulturen fra Midtøsten som har satt preg på kulturen her.  Jeg har vært der i lange perioder og har mange venner derfra.  De har ikke noe negativt syn på meg, men sosiale omgangsformer f.eks er mye hyggeligere enn i Skandinavia.  De er enestående gjestfrie og omsorgsfulle overfor sin familie og venner.  De fleste har kommet hit fordi de tar avstand fra styreformene i de landene de kommer fra og ønsker mer demokrati.  Det er allerede synlig i Norge at nordmenn har reist mye og tatt med seg mye positivt tilbake.  De er ikke lenger med nisselue dratt nedover ansiktet og folkeskye hvis de møter mennesker.

Anonymkode: ae0b0...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye positivt i kulturen fra Midtøsten som har satt preg på kulturen her.  Jeg har vært der i lange perioder og har mange venner derfra.  De har ikke noe negativt syn på meg, men sosiale omgangsformer f.eks er mye hyggeligere enn i Skandinavia.  De er enestående gjestfrie og omsorgsfulle overfor sin familie og venner.  De fleste har kommet hit fordi de tar avstand fra styreformene i de landene de kommer fra og ønsker mer demokrati.  

For noe tøv. Islam er på ingen måte kompatibel med et sekulariset demokrati. Vårt samfunn er i ferd med å gå dukken pga masseinnvandring fra muslimske land.

Anonymkode: 12f33...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vestlige verden vil forandre seg og det har den alltid gjort.  Det er ikke noe farlig i det.  Det er mye å forandre på til det bedre, håper og tror at det går den veien.

Anonymkode: ae0b0...405

Du store alpakka, snakker om idiotisk naivitisme. Det går til hvelvete med ekspressfart, du må være både døv og blind hvis du ikke ser det. 

Anonymkode: 12f33...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke konspirasjonsteorier.. Se på NRK se på humanetisk forbund. det er de gammle sosialistene som setter dagsordenen...

Det er i såfall en konspirasjonsteori jeg har mekket helt selv ;) Jeg sa det også med litt humor, men jeg legger merke til hvor utrolig godt possisjonert den lille AKP/ML kultens storheter er possisjonert. I sverige er det enda værre...

Dessuten så er det statistisk bevist att journalister oftest stemmer liberalt eller sosialistisk..

Anonymkode: 50790...0e6

Hva er det disse nissene fra ark/ml ønsker å oppnå? 

Anonymkode: 12f33...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er bra med forandring, men forandring i retning kulturen fra midtøsten?

Sikkert en fin ting for de som ønsker seg tilbake til middelalderen. Men det blir nok borgerkrig før vi når så langt.

Anonymkode: 12f33...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan se mørkt ut, men det vil ta tid før det blir helt jævlig. Om folk får opp øynene før det er en annen sak.. Media har en del av skylden, de nekter å dekke objektivt, de vil fremstå som liberale. Det sees på som ondt å være imot masseinnvandring. Vi som er det, er dårlige mennesker i følge de politisk korrekte som har kommet seg inn i styre og stell, og som har tatt eierskap til det man kaller politisk korrekthet.... Det er en sammensvergelse, AKP/ML ble aldri en stor bevegelse, men de har mye makt, for de var smarte og presset seg frem i de "riktige" jobbene, for å styre media...

Anonymkode: 50790...0e6

Folk flest er som en hjernedød saueflokk, så jeg tror neppe de våkner før det er for sent.

Anonymkode: 12f33...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...