Gå til innhold

Hvordan skal jeg si til familien min at jeg har kreft?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel jente. Jeg veldig syk nå med blodkreft, og jeg har fått vite at jeg ikke har lenge igjen nå. Jeg har hatt lite kontakt med familien min pga mange krangler tidligere. Derfor ser jeg dem så og si aldri lenger. Jeg vet ikke om de ville brydd seg..Derfor har jeg valgt å la være å si noe, men nå tenker jeg mer over dette. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare bli borte uten at de vet noe? Jeg vet faktisk ikke om de hadde brydd seg stort. Jeg husker mamma engang sa at jeg liksågidt kunne ta livet mitt i og med at jeg ikke klarte å leve - har slitt mye i ungdomstiden min. Det begynner jo å bli en god stund siden, men jeg husker hva hun sa, og det virket som om hun mente det.

Anonymkode: 469cc...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit!

Har du noen personer du har tillit til, som du kan snakke med om dette? Jeg forstår at det er vanskelig, men jeg synes at foreldrene dine burde få vite at du er alvorlig syk. Kanskje en god venn kan hjelpe deg med å ringe eller skrive til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...