Gå til innhold

Noen som har vært på Psykia AS?


Janus30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jo det stemmer. Tar nå med regelmessighet men er ikke særlig fornøyd med virkning. Føler en veldig stivhet i kroppen som konstant alarmberedskap og skrekkslagen angst.  Har bestillt legetime.  Men alternativet til medisin er bare endeløs sløvhet om du forstår. Leser her på DOL at mange plages ved stor stress. Mange mennesker jager i vei for å nå et bilde eller en tilstand hvor de tror at da får de mange venner den rette kjærest og den rette jobb og det rette lånet i banken. Dette stemmer ikke. De aller fleste mennesker sitter med skjegget i postkassa til slutt i absolutt alle generasjoner tror jeg. Har drevet litt om ikke akkurat slektsgransking så tilbakeskuen i egen slekt. Det er reklamen og tidas kultfilmer og kanskje politikk som snur på hælen når det passer dem vi suges eller fanges opp av. Forestillingene om en overbefolket verden helt avhengig av roboter for å overleve kommer og går. Innimellom vekkes vi opp av en komet og stoler på disse mattegeniene gjør sitt ytterste og setter de rette og gode skranker på datatrafikken. Selv går vi på kurs for å bli bedre trafikanter. Men ingen ser ofrene på teknologiens alter. Eldre som trodde banken og skolene var drevet på samfunnets premisser og at alt ikke var avhengig av foreldres vellykkethet i livet. Språklige barriere som bygges opp. Kanskje det lille opprør de unge føler de har mot " alle de som har bukta og begge ender" Men alltid er det enkelte som vet å sno seg og får ubegripelig med makt. Snart er vi der igjen at bare nå i nettsamfunn. Ikke at jeg deltar. Jeg trapper ned alt og prøver å gjenvinne helse og finne tilbake til start. Det er aldri for sent kanskje.Våren kommer og noen frø skal plantes.

Men nå er det jo mange som kjøper opp gårdsbruk og går sammen om mange andre såkalte bærekraftige løsninger. Men de rammes mer enn noen av spiseproblemer kan det virke som. sett utenifra. Enkelte mener jo det bare er sunt å være helslank men når folk nesten ikke lenger kaster skygge ja hva da. Jeg tror vi må prøve å jobbe mere avansert og se at der er bruk for alle hvis vi klarer å lære av resultater i forskning og ha større respekt for nærmest materien vi arbeider med hva det måtte være.  Det er jo ikke bare oljen som kan misbrukes. Man husker asbest og plantemidler og storstilt produksjon og pushing i markedet av morsmelserstatninger. Mye forskning er jo skulte agendaer og har andre virkeområder som de ikke " selges inn" som. Ingen går fri. Etikk og moral er alt ettersom i dag. Og slik må det være for hvem vet hva enkeltmennesket har å stri med. Hva vet vi egentlig om de nye stoffene som ikke er farlige og skal erstatte de vi har benyttet tidligere. ??  Jeg tror ikke vi har studert hvordan man lanserte tobakk på god nok måte. Ikke forstått. Kunnskap er nøkkelen til så mye. Vi lærer for dårlig alle sammen tror jeg.😊

Anonymkode: e544b...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...