Gå til innhold

Hva er poenget med "hjelp" for meg?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Sykepleieren skulle vært her i dag men hadde sykt barn, så han ringte. Han mente jeg burde snakket med legen på tirsdag som kommer hit da, for å få en medisinvurdering. Men jeg har ikke bedt om det, han snakket om andre medisiner også. Men jeg kommer til å ta 1 mg risperdal å se etterhvert hva jeg gjør. Men legen skulle bli borte en stund sa han, så han mente jeg burde snakke med han. Så sa han etterpå at han håpet jeg ikke følet meg presset, men det var jo akkurat det jeg gjorde. Hva er vitsen for meg å snakke med en lege nå? Mulig jeg får latuda nå da, men nå er det for sent. Og latuda har vektøkning som bivirkning og. Nå gruer jeg meg til tirsdag for jeg har ikke noe å si, og han snakker gebrokkent norsk. Hva skal jeg si da, at jeg er der fordi sykepleieren ville det? Har jo ikke selv bestilt den timen. Sykepleieren sa også at jeg gjør som jeg vil for jeg er ikke tvangsmedisinert, hvis jeg skal gjøre som jeg vil hva er da poenget med å snakke med lege? Selv kom han inn onsdag og jeg måtte sende melding hvis jeg ville ha besøk av han, det gjør jeg nå ikke. Virket som han bare ville gi meg opp,og det er jo forståelig når jeg styrer alt selv. Men de har jo ikke hørt etter når jeg har snakket om bivirkninger, nå er det litt for sent. Han sa også at det ikke var 1,7 kilo fett jeg hadde gått ned, hvordan kan han vite det? Har ikke spist spesielt sunt heller, har bare sluttet på seroquel og redusert risperdal. Det gjør jo underverker. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

de jeg så var på latuda på et engelskspråklig forum hadde ikke lagt på seg

Å? Jeg blir bare så forbannet på alt sammen :( Er ikke sikkert jeg trenger medisiner heller nå, har følt meg bedre etter jeg trappet ned ikke verre. Jeg har tullet masse her og vært litt gira, vil ikke dempe det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider