Gå til innhold

Tilbakevendende feber


Cilien

Anbefalte innlegg

Jeg ble syk i september i 2015. Jeg fikk høy feber (39) og vond hals. Deretter hadde jeg feber i 1 uke og verket også i ledd og var tidvis kvalm. I ukene etter var allmenntilstanden ikke så bra. Jeg gikk på jobb, men fikk ofte feber igjen. Fikk diagnositert influensa hos lege. Hostet i ukesvis etter dette, tørrhoste. 

Siden dette har jeg imidlertid blitt syk med feber minst en gang i måneden. Av og til med vond hals og forkjølelse, andre ganger bare feber.

Nå har jeg vært frisk siden jul, men i går hendte noe jeg synes var litt skummelt. Jeg gikk en lett fjelltur uten stigning med ei venninne. Den tok ca 3, 5 timer og vi gikk ikke fort, men tok oss ikke noe særlig pauser. Når vi var kommet noe over halvveis ble jeg veldig sliten og rar. Da jeg kom hjem og skulle ta meg en dusj klarte jeg ikke å stå i dusjen. Jeg la meg rett etterpå og fikk 38 i feber. Halsen var også litt rar, men ikke vond og jeg hostet litt. I dag hadde jeg feber tidlig på dagen, men nå er den over. Jeg hoster litt enda og har litt rar, men ikke vond hals.

Det jeg lurer på er om jeg kan ha en virussykdom som ligger og ulmer under og som brøt fram igjen når jeg anstrengte meg en del mer enn vanlig? Jeg går ellers mest turer på ca 1 time. 

Kan det være noe annet som feiler meg? Jeg synes det er litt merkelig at jeg får feber igjen og igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...