Gå til innhold

Engler tror du på det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Annkarin skrev:

Nei men jeg så mine skytsengler da jeg var psykotisk 

Ok da har du jo sett dem da :) De er med deg selv om du ikke ser dem nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg tror på vampyrer og zombier. Og dverger og troll. Spaghettimonsteret. Julenissen. Tannfeen. Gud og Jesus. Allah. Vishnu. Manitou... og Tautatis! :lol:

Så sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, PNG skrev:

Nei, men jeg tror på vampyrer og zombier. Og dverger og troll. Spaghettimonsteret. Julenissen. Tannfeen. Gud og Jesus. Allah. Vishnu. Manitou... og Tautatis! :lol:

Så sånn er det.

Noe må man tro på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok da har du jo sett dem da :) De er med deg selv om du ikke ser dem nå :) 

Nope det var tilfeldige passasjerer på flyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke på engler.

Men hvem vet?

Ser forøvrig ikke at det er noen forskjell om man tror på en gud, en engel eller et gjenferd. Ingen kan si en tro er mer rett en en annen.

Anonymkode: 744e8...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ser forøvrig ikke at det er noen forskjell om man tror på en gud, en engel eller et gjenferd. Ingen kan si en tro er mer rett en en annen.

*

Jo, man kan det. Det er ytringsfrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PNG skrev:

*

Nei, det syns jeg ikke man må. Hvorfor skal man tro på slike ting? Hva er hensikten?

Nei, det forstår ikke jeg heller.

Kanskje det er en slags hobby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Det gjør jeg, og jeg snakker til mine for tiden :) 

Jeg tror du burde snakke mindre med engler og mer med fastlegen/behandleren(e) dine for tiden ;)

Forslag til tema: Riktig medisinering.

Ps. Selv om jeg satte på et blunkefjes er forslaget 100% seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, gråstein said:

Nei, det forstår ikke jeg heller.

Kanskje det er en slags hobby?

*

Tror det er noe som gjør at mange føler en mening i tilværelsen, men jeg tror likevel ikke det er bra for en. Tror det er noe som hindrer en i å gjøre konstruktive valg i livet. Hvis man bare "drømmer", får man ikke gjort noe annet. Det er egentlig bare trist for de det gjelder, når fantasien blir sterk nok til å ta over helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, PNG skrev:

*

Tror det er noe som gjør at mange føler en mening i tilværelsen, men jeg tror likevel ikke det er bra for en. Tror det er noe som hindrer en i å gjøre konstruktive valg i livet. Hvis man bare "drømmer", får man ikke gjort noe annet. 

Man klarer ikke nødvendigvis få gjort så mye annet selv om man ikke tror på slikt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, PNG skrev:

*

Nei, det syns jeg ikke man må. Hvorfor skal man tro på slike ting? Hva er hensikten?

Livet bkir mer fullkomment når man tar med det åndelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...