Gå til innhold

Engler tror du på det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Kayia skrev:

Jeg tror du burde snakke mindre med engler og mer med fastlegen/behandleren(e) dine for tiden ;)

Forslag til tema: Riktig medisinering.

Ps. Selv om jeg satte på et blunkefjes er forslaget 100% seriøst!

Ja men jeg snakket jo med psykiateren, han sa jeg kunne slutte på 1 mg risperdal etter noen uker hvis det gikk greit. Det går jo greit, og sykepleieren kommer neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Xtra skrev:

 

Noe for deg, Stjernestøv.

Å ja den er fin :) Hørt mye på den når jeg var både liten og stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Livet bkir mer fullkomment når man tar med det åndelige. 

Hva betyr å være "åndelig" for deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Maglor skrev:

Hva betyr å være "åndelig" for deg da?

Nei bare det å ha "noe" åndelig i livet, det kan være så mye. Kontakt med sjelen er for meg åndelig, og vite at det er hjelpere/engler som passer på. Kanskje jeg får noe åndelig input på frelsen, skal derpå søndag. Lenge siden jeg har vært på noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei bare det å ha "noe" åndelig i livet, det kan være så mye. Kontakt med sjelen er for meg åndelig, og vite at det er hjelpere/engler som passer på. Kanskje jeg får noe åndelig input på frelsen, skal derpå søndag. Lenge siden jeg har vært på noe sånt. 

 

Åndelig = bruke tid på eventyr som tar bort litt av frykten for død og tommhet altså. 

Er jo flere milliarder mennesker som tar mytologi alvorlig så stjernestøv er ikke så spesiell egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, gråstein said:

Man klarer ikke nødvendigvis få gjort så mye annet selv om man ikke tror på slikt, da.

*

Nei, men det hadde nok vært verre om du hadde sittet og meditert over energier i tillegg.

*

3 hours ago, stjernestøv said:

Livet bkir mer fullkomment når man tar med det åndelige. 

*

Men hva skjer når demonene kommer? De lavere energiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, PNG skrev:

Men hva skjer når demonene kommer? De lavere energiene?

når de kommer...

images?q=tbn:ANd9GcRcx2XR2X7lJgRALONlXDl

 

må du EXPECTO PATRONUM!

l_hp3-fx-250c.png

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PNG skrev:

*

Nei, men det hadde nok vært verre om du hadde sittet og meditert over energier i tillegg.

*

*

Men hva skjer når demonene kommer? De lavere energiene?

Jeg er redd lavere energier, men jeg må være redd og sint osv..ha negattive følelser for å kommer i kontakt med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, stjernestøv said:

Jeg er redd lavere energier, men jeg må være redd og sint osv..ha negattive følelser for å kommer i kontakt med dem. 

*

Ok, men alle mennesker har "negative" følelser, og når du da kommer i kontakt med de lavere energiene, så blir det jo bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, PNG skrev:

*

Ok, men alle mennesker har "negative" følelser, og når du da kommer i kontakt med de lavere energiene, så blir det jo bare verre.

Ja det er vel sant, jeg blir redd lavere energier hver gang...får angst. Men alle er jo i kontakt med energier hele tiden ubevisst, det er bare det at når jeg ikke tar medisiner blir det bevisst. Og sånn har jo mange det,det er så mange energier så jeg klarer ikke vite hva alt er. Tror jeg må lære meg å bare la dem være der, kan ikke analysere alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Livet bkir mer fullkomment når man tar med det åndelige. 

Livet blir nok mest fullkomment når man tillater seg å leve det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Livet blir nok mest fullkomment når man tillater seg å leve det...

Ja det har du rett i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er redd lavere energier, men jeg må være redd og sint osv..ha negattive følelser for å kommer i kontakt med dem. 

Jeg synes det er fint å se at du har livnet mer til, Stjernestøv! Deler allikevel bekymringen en del har gitt uttrykk for mtp om du på sikt vil bli dårlig etter nedtrapping av medisiner. 

Er det noe du kan gjøre nå, lage en plan/forebygge, som du kan benytte deg av om du opplever det du kaller lavere energier, slik at disse ikke får ta styringen, om/når du opplever dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mari- skrev:

Jeg synes det er fint å se at du har livnet mer til, Stjernestøv! Deler allikevel bekymringen en del har gitt uttrykk for mtp om du på sikt vil bli dårlig etter nedtrapping av medisiner. 

Er det noe du kan gjøre nå, lage en plan/forebygge, som du kan benytte deg av om du opplever det du kaller lavere energier, slik at disse ikke får ta styringen, om/når du opplever dem? 

Takk for det :)

De kommer vel...de lave energiene, jeg er jo ikke akkurat opplyst. Får bare ta det som det kommer, og håpe jeg takler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...