Gå til innhold

venstre muskel i setet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som den store muskelen som er festet til lårbeinet(?) har fått seg en smell. I allefall er den øm. Såpass øm at det er ubehagelig å sitte på en hard stol/sete. Legen sier at det er som en lyskeskade, altså vanskelig å bli kvitt.

Jeg hadde en lignende smerte for 3 år siden, som ble borte av seg selv etter tre måneder. Har hatt den siste nå i 15 mnd. Mer eller mindre. Kjenner lite eller ingen ting når jeg går, eller ligger. Det er først og fremst når jeg sitter. Noen ganger stråler det innover mot lysken, andre ganger litt nedover i låret. Kan fysioterapi hjelpe? 

Anonymkode: 788db...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...