Gå til innhold

Maglor


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er vel liksom ikke helt sosialt akseptert å dele trippelpenetreringen til Adriana Chechik på fjeslefsa ennå. :P

Skjønt fb har vel filtre mot slikt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/1/2016 at 7:27 AM, Maglor said:

Ja det er vel liksom ikke helt sosialt akseptert å dele trippelpenetreringen til Adriana Chechik på fjeslefsa ennå. :P

Du syns det hadde vært en god idé? "Gaping assholes" i trynet på treåringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.3.2016 at 1.28, Onion skrev:

Du syns det hadde vært en god idé? "Gaping assholes" i trynet på treåringen?

images?q=tbn:ANd9GcQSN0VxPF3fbSXA4WNWdIR

Mange 3åringer på FB? Fjeslefsa kan ellers godt forbli et matbildedelingsmedium for alt jeg bryr meg :P

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augusta Luise

Maglor, du bruker bilde av Jean-Luc Picard her, men vet du i hvilken sammenheng bildet er tatt? Dagens lille grublis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Augusta Luise skrev:

Maglor, du bruker bilde av Jean-Luc Picard her, men vet du i hvilken sammenheng bildet er tatt? Dagens lille grublis.

Jeg har sett hele STTNG, men er ikke helt nok nerd til at jeg kan pinpointe hvilken episode det bildet er tatt fra nei. Det eneste jeg kan si er at det ikke er fra sesong en fordi Worf hadde et annet bandolær (og han har gul "security" skjorte fordi han har tatt over stillingen til avdøde Tasha Yar) da, og hvis jeg husker rett så fikk uniformene heller ikke den halsen før sesong 3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augusta Luise

Jeg er dessverre nerd, og dette er et av favorittklippene mine, der Picard prøver å få mora til Troi tilbake fra Ferengiene ved å sitere Shakespeare. Når hun er vel ombord setter de retning mot Betazed, der han kommanderer Warp 9. Hysterisk morsomt. For nerder, vel å merke. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Augusta Luise skrev:

Jeg er dessverre nerd, og dette er et av favorittklippene mine, der Picard prøver å få mora til Troi tilbake fra Ferengiene ved å sitere Shakespeare. Når hun er vel ombord setter de retning mot Betazed, der han kommanderer Warp 9. Hysterisk morsomt. For nerder, vel å merke. :)

 

Ahh jeg husker. Lawaxana Troi distraherer Quark med "Oo-mox", ferengisk øresex :lol:

oo-mox.jpg

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augusta Luise

Nja, du får poeng for å huske øresexen, men dette er ikke Lwaxana Troi, dette er Vash, arkeologberta som hadde en ting med Picard. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Augusta Luise skrev:

Nja, du får poeng for å huske øresexen, men dette er ikke Lwaxana Troi, dette er Vash, arkeologberta som hadde en ting med Picard. ;)

Jeg bøyer meg i støvet for din superior TNG kunnskap  sbowing_100-106.gif :)

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...