Gå til innhold

Hypokondri - HIV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For akkurat 8 uker, gikk jeg ut på byen og etter en del alkohol endte jeg opp i senga med noen uten kondom. Tenkte ikke så mye på det i ettertid, men da jeg ble påvist klamydia etter 2 uker, har tankene mine vært rettet mot det verste. Spesielt mot HIV. Jeg går rundt og frykter at jeg har det, og det er slitsomt. Mister lysten til alt...skole, arbeid, å stå opp osv. I tillegg er det slitsomt i hodet, har vondt i hodet og føler at det er så tungt. Jeg tok en hurtigtest for HIV 4 uker etter hendelsen og en i dag, 8 uker etter. Fått negativt på begge, men de sier at testen er 100% etter 3 mnd. Er det noe grunn til å fortsatt frykte det? 

 

Har snakket med hun, og hun sa at hun hadde testa seg for alt og at det bare var snakk om klamydia. Noe i meg prøver å tro på det, men det er den psykiske lidelsen som tar knekken på meg. Det er alltid snakk om "hva om?". Vet at sannsynligheten for å få det er på under 0,01%, men får det ikke ut av hjernen. 

12992143_10154781086842782_1510002654_n.jpg

Anonymkode: 10028...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

Hvordan får man tatt hurtigtest av HiV?

Enten ved å finne et sjekkpunkt (gratis) eller bestille hurtigtest fra hivnorge.com (denne koster 300, men men). Skal innrømme at sjekkpunkt var mye bedre, spesielt når man er nervøs og såvidt klarer å kontrollere skjelvingen og sånt. På sjekkpunktet er det en som utfører det på deg. 

Anonymkode: 10028...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

Trodde det bare var for homofile

Nei, de sa at de får inn mange heterofile der. Møtte på en jente da jeg var der.

Anonymkode: 10028...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...