Gå til innhold

Hvorfor har du gjemt nøkkelen?


Norknight

Anbefalte innlegg

Det står ingenting på www.klikk.no om helse eller doktor online,så er det en besvist handling,eller er det bare flaks og en iq over 100 som gjørde at jeg klikket på 3 streker? Hva betyr så tre streker? Er det slik at man må kjenne alle hemmelige koder for å komme inn på forumet?

Fint om alle som vet hva ett qwerty keybord er og samtidig har en iq på bare 80 også kan finne forumet,etter 45 minutters iherdig leting.

Like før jeg ga opp,og konstanterte at kvinnfolka hadde kuppa hele siten,klikket jeg på _x3 og det kom det en rullegarding med fliken helse.På helsefliket sto det doktor online.

Forslag:lag en peker øverst på klikk siden hvor det står helse.La så linken gå til helse og doktoronline.no

I disse dager med mye depresjon på tv,er det dumt å la dumme og psyke dø,bare fordi de ikke finner siden,og/eller ikke har hørt om 116/123

HHP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Meat Loff skrev:

Det står ingenting på www.klikk.no om helse eller doktor online,så er det en besvist handling,eller er det bare flaks og en iq over 100 som gjørde at jeg klikket på 3 streker? Hva betyr så tre streker? Er det slik at man må kjenne alle hemmelige koder for å komme inn på forumet?

Det er helt vanlig at tre streker eller tre prikker over hverandre betyr "mer" og inneholder en rullegardinsmeny, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...