Gå til innhold

Arbeid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Det er vel individuelt og ikke noe man kan svare generelt på.

Som alt annet på dette forumet?

Anonymkode: 49f6a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir man lykkeligere av å arbeide?

Anonymkode: 49f6a...882

De som er i jobb er vel lykkeligere allerede i utgangspunktet. Jeg er i hvert fall lykkelig for at jeg er frisk, fysisk og psykisk og at jeg mestrer jobben, økonomien og slipper å måtte ta i mot hjelp. Håper det fortsetter slik.

Ekstra lykkelig er jeg på fredager. Ingenting som slår fredagsfølelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på jobben. Jeg nekter å tro att alle telefonselgere trives, ei heller den som vasker offentlige dasser.

 

Jobber man med interessen sin så tror jeg man blir lykkeligere. Feks har man interesse for musikk, så trives man sikkert som ansatt eller eier av en fet vinylsjappe. Eller en instrumentforretning. Også jobber med god status som krever høy utdaning, og gir bra betaling..

 

Jeg jobbet i en daglivarebutikk, og det sugde. Jeg hadde en annen jobb som jeg trivdes fordi jeg fattet interesse i produktene vi solgte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, Inner self said:

Kommer an på jobben. Jeg nekter å tro att alle telefonselgere trives, ei heller den som vasker offentlige dasser.

 

Jobber man med interessen sin så tror jeg man blir lykkeligere. Feks har man interesse for musikk, så trives man sikkert som ansatt eller eier av en fet vinylsjappe. Eller en instrumentforretning. Også jobber med god status som krever høy utdaning, og gir bra betaling..

 

Jeg jobbet i en daglivarebutikk, og det sugde. Jeg hadde en annen jobb som jeg trivdes fordi jeg fattet interesse i produktene vi solgte.

 

 

De syns nok det er feil at de jobber mens jeg later meg, for kanskje samme lønna. De som har tunge, underbetalte jobber.

Anonymkode: 49f6a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

De syns nok det er feil at de jobber mens jeg later meg, for kanskje samme lønna. De som har tunge, underbetalte jobber.

Anonymkode: 49f6a...882

Det virker sånn. Jeg har det også sånn, bare ikke pga arbeid og trygd, men jeg lurer på om det går rykter om meg. Syntes nesten noen sa jeg var ........ i dag, da jeggikk tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, Inner self said:

Det virker sånn. Jeg har det også sånn, bare ikke pga arbeid og trygd, men jeg lurer på om det går rykter om meg. Syntes nesten noen sa jeg var ........ i dag, da jeggikk tur.

Vet de hvem du er da?

Anonymkode: 49f6a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke, men kanskje det går noen rykter. Jeg har vært dum å betrodd meg til psykiatrien. Tvangstanker kan misforståes... NHD gidder iallefall aldri å svare meg...

 

Jeg føler meg uglesett. Der kommer han snålingen der liksom, feite late dust...

 

Jeg pleide å være smart engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutes ago, AnonymBruker said:

03RVg3dnDB

Anonymkode: 25483...732

 

 

Jeg er ikke fattig jeg.

Anonymkode: 49f6a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 minutter siden, Inner self skrev:

Kommer an på jobben. Jeg nekter å tro att alle telefonselgere trives, ei heller den som vasker offentlige dasser.

 

Jobber man med interessen sin så tror jeg man blir lykkeligere. Feks har man interesse for musikk, så trives man sikkert som ansatt eller eier av en fet vinylsjappe. Eller en instrumentforretning. Også jobber med god status som krever høy utdaning, og gir bra betaling..

 

Jeg jobbet i en daglivarebutikk, og det sugde. Jeg hadde en annen jobb som jeg trivdes fordi jeg fattet interesse i produktene vi solgte.

 

Det er bra vi bor i Norge for i mange andre land kan man ikke tillate seg en slik tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Inner self said:

jeg vet ikke, men kanskje det går noen rykter. Jeg har vært dum å betrodd meg til psykiatrien. Tvangstanker kan misforståes... NHD gidder iallefall aldri å svare meg...

 

Jeg føler meg uglesett. Der kommer han snålingen der liksom, feite late dust...

 

Jeg pleide å være smart engang...

 

Mange som ikke er snille ja.

Anonymkode: 49f6a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Det er bra vi bor i Norge for i mange andre land kan man ikke tillate seg en slik tankegang.

Nei, det er sikkert. De fleste andre land. Men ikke misforstå, jeg har hatt min del av kjipe jobber, fra vasking av dasser til telefon"konsulent"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Mange som ikke er snille ja.

Anonymkode: 49f6a...882

Om 100 år er alt glemt, og vi er støv.. Man får trøste seg med det :O)

 

Intill da, så er det vel å være slave av sitt sviktende intellekt vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, Nicklusheletida said:

Det er bra vi bor i Norge for i mange andre land kan man ikke tillate seg en slik tankegang.

 

Men når vi bor i Norge, så ser jo de som sliter i tunge, underbetalte jobber på de som har "ferie"...

Anonymkode: 49f6a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...