Gå til innhold

Intens hodeverk når jeg først slapper av


r14

Anbefalte innlegg

Hei,

De siste 9 dagene har jeg hatt utrolig vondt i hodet. Jeg har hatt mye å gjøre de siste 4 ukene, så når jeg først kommer hjem og slapper av, da blir den hodeverken intens! Verst er den når jeg skal legge meg. Den sitter i pannen/ med hårfestet og vondere er det hvis jeg beveger på pannen eller myser. Mysing har jeg gjort mye i det siste. Jeg har sjekket synet, sist gang for 4 år siden, og da hadde jeg veldig bra syn, men kan det forandre seg på så kort tid? Synet mitt er jo veldig bra nå også og jeg ser godt, men kan det ha noe med dette å gjøre? Blir så lei av hodeverk, spesielt når paracet ikke virker. Har også prøvd paracet duo, men den har liten effekt. Hva skal jeg gjøre? Har noen av dere opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Det kan komme av muskelknuter i nakken eller låsninger i ryggraden. Ville vurdert en tur til manuell teraput om det var meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du myser mye så kan det resultere i hodepine. Man kan myse selv om synet ikke er dårlig. F.eks. i skarpt lys, om man er tørr/sår i øynene (f.eks pollenallergi) eller om man er stresset. Jeg har mye stramme muskler og ofte merker jeg ikke smertene før jeg setter meg ned for å slappe av. Da er det akkurat som alt bare knyter seg skikkelig til. Jeg tror smertene dine har muskulær årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...