Gå til innhold

Er fingeren knekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i flere måneder hatt endel problemer med pekefingeren min i perioder. Jeg husker ikke hvordan det "startet" (husker ikke om jeg dunket meg eller noe).

Noen dager er fingen helt fin, mens andre dager gjør det forbaska vondt, og når det først begynner varer det i ett par dager. Det er den knokkelen på toppen av fingen (den runde kula som stikker opp) som er vond. Det føles ut som et brudd (har knekt foten og armen før), og smerten sitter sentralt i knoken, men stråler også helt ned til håndleddet og ca 1 cm ut til sidene (til knoken vedsiden av og inn mot hånden). Kan av og til kjenne litt "smerte-døninger" lengre opp mot armen.

Vil liksom si at jeg er sikker på brudd, men siden jeg har dager hvor jeg absolutt ikke kjenner noen ting, så er jeg så usikker, og synes det er flaut å gå til lege for sånt småtterier. 

Noen som har peiling på hva det kan være?

Anonymkode: 4d3be...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men jeg ser for meg at det heller er noe med en sene enn at det er et brudd. Kunne sikkert vært greit å tatt rtg. og MR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nei, ser liksom helt normalt ut holdt jeg på å si...:/ smertene kommer kanskje sånn hver tredje dag, varer ett par dager, så forsvinner det i noen dager..

Anonymkode: 4d3be...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...