Gå til innhold

Sure kvinnfolk ; -)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går spilte min gutt fotballkamp og laget hadde ansvar for kiosken. Men hun som skulle være kioskvakt kom ikke. Jeg var den eneste foreldre der som ikke hadde noen oppgaver, så jeg tok kioskvakt. Jeg skulle ha kioskvakt om noen uker så jeg hadde ikke forberedt meg. Hadde ikke stått der før. Jeg fikk en kjapp opplæring på kassa. Og jeg synes det gikk fint. Men så kom en dame. Hun skulle ha mange ting. Jeg slo inn på kassa og oppdaget at jeg ble feil. Jeg korrigerte og sa at jeg må slå inn på nytt, beklager det. Å herregud, hvor tregt det går. Jeg har ikke tid til dette, sa hun 

Da ble jeg irritert også, men smilte og slo inn på nytt og tok i mot betaling. Resten av vakt gikk bra. 

Jeg klarer ikke å være sånn mot folk. Selv om jeg har det travelt ;-)

 

 

 

Anonymkode: afe77...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I går spilte min gutt fotballkamp og laget hadde ansvar for kiosken. Men hun som skulle være kioskvakt kom ikke. Jeg var den eneste foreldre der som ikke hadde noen oppgaver, så jeg tok kioskvakt. Jeg skulle ha kioskvakt om noen uker så jeg hadde ikke forberedt meg. Hadde ikke stått der før. Jeg fikk en kjapp opplæring på kassa. Og jeg synes det gikk fint. Men så kom en dame. Hun skulle ha mange ting. Jeg slo inn på kassa og oppdaget at jeg ble feil. Jeg korrigerte og sa at jeg må slå inn på nytt, beklager det. Å herregud, hvor tregt det går. Jeg har ikke tid til dette, sa hun 

Da ble jeg irritert også, men smilte og slo inn på nytt og tok i mot betaling. Resten av vakt gikk bra. 

Jeg klarer ikke å være sånn mot folk. Selv om jeg har det travelt ;-)

 

 

 

Anonymkode: afe77...435

Og til opplysning : jeg er kvinnfolk selv, men ikke sur  :-)

Anonymkode: afe77...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xtra
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og til opplysning : jeg er kvinnfolk selv, men ikke sur  :-)

Anonymkode: afe77...435

Ja, slike folk kan være irriterende. Men etter min erfaring har det ingen ting med kjønn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinnfolk og noen ganger sur. I går på butikken ble jeg sur da en kvinne og hennes nesten voksne datter så at jeg var på vei mot kassen med mine tre varer og kastet seg inn på nærmeste sidegate for å rekke før meg dit. De tok en stygg forbikjøring av en gammel dame for å klare det. Den gamle vinglet litt men falt ikke, og de to rakk fram før meg. Med full handlevogn. Jeg ble ganske sur og måtte jobbe hardt med meg selv for å ikke lage dårlig stemning i kassakøen, og jeg var veldig fornøyd med meg selv fordi jeg greide å heve meg over. Men så ble det gøy ser du, og min indre hurpe var helt klart lei av å bli holdt nede, for da jeg like etterpå kom inn på bensinstasjonen for å kjøpe en pære var jammen den samme moren og datteren der også! Jeg kom fram til kassa før dem fordi de skulle bestemme seg for pølse eller burger. Jeg har aldri brukt så lang tid på å kjøpe en pære. Jeg overrasket til og med meg selv med hvor mange uintelligente spørsmål om lyspærer jeg faktisk kom på. Og så presterte jeg å taste jeg feil kode et par ganger. De var nok ganske sultne før jeg endelig var ferdig.

Vi kvinner er nok litt sure, ja. Ikke du og de blide selvfølgelig, men jeg og de sure :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, tonie said:

Jeg er kvinnfolk og noen ganger sur. I går på butikken ble jeg sur da en kvinne og hennes nesten voksne datter så at jeg var på vei mot kassen med mine tre varer og kastet seg inn på nærmeste sidegate for å rekke før meg dit. De tok en stygg forbikjøring av en gammel dame for å klare det. Den gamle vinglet litt men falt ikke, og de to rakk fram før meg. Med full handlevogn. Jeg ble ganske sur og måtte jobbe hardt med meg selv for å ikke lage dårlig stemning i kassakøen, og jeg var veldig fornøyd med meg selv fordi jeg greide å heve meg over. Men så ble det gøy ser du, og min indre hurpe var helt klart lei av å bli holdt nede, for da jeg like etterpå kom inn på bensinstasjonen for å kjøpe en pære var jammen den samme moren og datteren der også! Jeg kom fram til kassa før dem fordi de skulle bestemme seg for pølse eller burger. Jeg har aldri brukt så lang tid på å kjøpe en pære. Jeg overrasket til og med meg selv med hvor mange uintelligente spørsmål om lyspærer jeg faktisk kom på. Og så presterte jeg å taste jeg feil kode et par ganger. De var nok ganske sultne før jeg endelig var ferdig.

Vi kvinner er nok litt sure, ja. Ikke du og de blide selvfølgelig, men jeg og de sure :) 

Åh du klarer å trekke frem de verste egenskapene i andre. Andre er så kjipe! Kanskje de hadde hastverk, eller ikke lå merke til deg. Har du gitt alternative forklaringer noen tanker, før du syns alle andre er så mye kjipere enn deg selv?

Anonymkode: 4d4d5...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Åh du klarer å trekke frem de verste egenskapene i andre. Andre er så kjipe! Kanskje de hadde hastverk, eller ikke lå merke til deg. Har du gitt alternative forklaringer noen tanker, før du syns alle andre er så mye kjipere enn deg selv?

Anonymkode: 4d4d5...d3c

God morgen, solstrålen. Håper humøret ditt er bedre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, tonie skrev:

God morgen, solstrålen. Håper humøret ditt er bedre i dag!

Håper humøret ditt er bedre også, vennen!

Anonymkode: 1d717...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Håper humøret ditt er bedre også, vennen!

Anonymkode: 1d717...451

Det var godt i går og det er det i dag også. Håper det ikke irriterer deg for mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liseranstad
On 5/5/2016 at 9:11 AM, AnonymBruker said:

Og til opplysning : jeg er kvinnfolk selv, men ikke sur  :-)

Anonymkode: afe77...435

Jeg er helt enig med deg.

Noen folk er håpløse. Det eneste du kan gjøre er å fortsette å smile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Den ‎05‎.‎05‎.‎2016 at 10.07, tonie skrev:

Jeg er kvinnfolk og noen ganger sur. I går på butikken ble jeg sur da en kvinne og hennes nesten voksne datter så at jeg var på vei mot kassen med mine tre varer og kastet seg inn på nærmeste sidegate for å rekke før meg dit. De tok en stygg forbikjøring av en gammel dame for å klare det. Den gamle vinglet litt men falt ikke, og de to rakk fram før meg. Med full handlevogn. Jeg ble ganske sur og måtte jobbe hardt med meg selv for å ikke lage dårlig stemning i kassakøen, og jeg var veldig fornøyd med meg selv fordi jeg greide å heve meg over. Men så ble det gøy ser du, og min indre hurpe var helt klart lei av å bli holdt nede, for da jeg like etterpå kom inn på bensinstasjonen for å kjøpe en pære var jammen den samme moren og datteren der også! Jeg kom fram til kassa før dem fordi de skulle bestemme seg for pølse eller burger. Jeg har aldri brukt så lang tid på å kjøpe en pære. Jeg overrasket til og med meg selv med hvor mange uintelligente spørsmål om lyspærer jeg faktisk kom på. Og så presterte jeg å taste jeg feil kode et par ganger. De var nok ganske sultne før jeg endelig var ferdig.

Vi kvinner er nok litt sure, ja. Ikke du og de blide selvfølgelig, men jeg og de sure :) 

Det der hørtes litt slitsom  ut .Hadde ikke orket ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Nicklusheletida said:

Det der hørtes litt slitsom  ut .Hadde ikke orket ;)

 

En sjelden gang tar jeg meg tid til sånt. Jeg pleier ikke å orke jeg heller. Jeg vet ikke om de kjente meg igjen engang, men det spiller egentlig ingen rolle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, tonie said:

God morgen, solstrålen. Håper humøret ditt er bedre i dag!

Det er det nok, frøken tonie. :)

Anonymkode: 4d4d5...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobbet i fotobutikk før, og enkelte kunder, altså... Jeg tok igjenn da. Jeg er ikke den som lar meg pelle på nesa.

Anonymkode: 71546...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobbet i fotobutikk før, og enkelte kunder, altså... Jeg tok igjenn da. Jeg er ikke den som lar meg pelle på nesa.

Anonymkode: 71546...0e6

Det spørs om det passer for deg å jobbe med service da. Man skal vel være høflig tilbake uansett hvor ufine kundene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobbet i fotobutikk før, og enkelte kunder, altså... Jeg tok igjenn da. Jeg er ikke den som lar meg pelle på nesa.

Anonymkode: 71546...0e6

Det er jo nettopp da du viser at du lar deg pelle på nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Nicklusheletida said:

Det er jo nettopp da du viser at du lar deg pelle på nesa.

Det er nok ulike oppfatninger av hva det vil si å la seg pelle på nesa. Det er ingen offisiell definisjon...

Anonymkode: 4d4d5...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...