Gå til innhold

baby-barnebæsj lukter forferdelig, ikke sant?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Ikke sant? Det lukter like ille som mannebæsj. Ivertfall når de må bytte bleier som er fulle av bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Det verste er når jeg går på animasjonsfilmer på kino så har foreldrene ,ed seg babyer med drittbleier som stinker lang vei, uten å gå ut av salen for å skifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Men når du har vært på do så lukter det blomster, eller?

Nei det er ikke det jeg mener, men jeg syns babybæsj stinker mer enn normale voksenbæsjer fra kvinner. Menn har jo ofte en stærkere odør i bæsjen sin enn kvinner har jeg merket. Min lukter jo vondt den som alle andres, men ikke så vondt som babydrit i bleier på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei det er ikke det jeg mener, men jeg syns babybæsj stinker mer enn normale voksenbæsjer fra kvinner. Menn har jo ofte en stærkere odør i bæsjen sin enn kvinner har jeg merket. Min lukter jo vondt den som alle andres, men ikke så vondt som babydrit i bleier på kino.

Om det plager deg at barn bæsjer i bleia si mens de er på kino så kan du jo bare dra på senere forestillinger. De som starter når drittungene har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Trine skrev:

Om det plager deg at barn bæsjer i bleia si mens de er på kino så kan du jo bare dra på senere forestillinger. De som starter når drittungene har lagt seg.

Ja. Men problemet er at kinoforestillingene ikke går så seint. Jeg liker å gå på de med norsk tale på. Som foreksempel da jeg var på kinoen pus med støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Men problemet er at kinoforestillingene ikke går så seint. Jeg liker å gå på de med norsk tale på. Som foreksempel da jeg var på kinoen pus med støvler.

Da må du nok bare tåle litt bæsjelukt. De forestillingene som går tidlig er beregnet for barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, Trine skrev:

Da må du nok bare tåle litt bæsjelukt. De forestillingene som går tidlig er beregnet for barn.

Ok. Men hvorfor skal foreldrene drasse med seg babyer som ikke forstår en dritt av det som skjer på lerretet, og griner og blir redde når det blir mørkt i salen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men hvorfor skal foreldrene drasse med seg babyer som ikke forstår en dritt av det som skjer på lerretet, og griner og blir redde når det blir mørkt i salen?

Nei, si det du. Jeg vet ikke. Kanskje de har flere barn og ikke fikk barnevakt til babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
12 minutter siden, Trine skrev:

Nei, si det du. Jeg vet ikke. Kanskje de har flere barn og ikke fikk barnevakt til babyen.

Ja, men da burde de ikke gått på kino den dagen heller, og vente til de kanskje får mulighet til barnepass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja, men da burde de ikke gått på kino den dagen heller, og vente til de kanskje får mulighet til barnepass.

Kanskje de ville ha med hele familien da. Man kan jo like godt si at du heller burde holde deg unna kinoen dersom du ikke tåler lukten av babybæsj. Det er mange ting man enten bare må tåle eller holde seg unna. Det blir jo nesten som at jeg skulle kreve å få gå rundt i kinosalen fordi jeg ikke klarer sitte stille under en hel film. Eller at ingen skulle få lov til å lukte noe som helst fordi jeg er overfølsom for lukt. Eller at ingen skulle sitte i setene ved siden av mitt fordi jeg ikke fikser å ha folk så nære. Da lar jeg heller være å dra på kino og ser filmene hjemme. Filmene er for barnefamilier, ikke damer på 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Trine skrev:

Kanskje de ville ha med hele familien da. Man kan jo like godt si at du heller burde holde deg unna kinoen dersom du ikke tåler lukten av babybæsj. Det er mange ting man enten bare må tåle eller holde seg unna. Det blir jo nesten som at jeg skulle kreve å få gå rundt i kinosalen fordi jeg ikke klarer sitte stille under en hel film. Eller at ingen skulle få lov til å lukte noe som helst fordi jeg er overfølsom for lukt. Eller at ingen skulle sitte i setene ved siden av mitt fordi jeg ikke fikser å ha folk så nære. Da lar jeg heller være å dra på kino og ser filmene hjemme. Filmene er for barnefamilier, ikke damer på 30.

De jeg går på er familiefilmer, og de er filmer fra barnealder til 100 år! Jeg går jo ikke på bien maja og sånt drit.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie
53 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det verste er når jeg går på animasjonsfilmer på kino så har foreldrene ,ed seg babyer med drittbleier som stinker lang vei, uten å gå ut av salen for å skifte!

Hei!

Det er ille, jeg har mer enn en gang oppdaget at foreldre ikke gidder skifte bleie på sine barn, og selv om de er  immune mot lukten, eller syns det lukter ok, (noen foreldre gjør det) så burde vite å skille på at andre ikke har neser eller ørere som liker ekle barn, jeg blir kvalm, og jeg syns barna ser ekle ut om de lukter, jeg holder meg unna skitne stinkende barn.

Til og med mine tantebarn, kommer de hit uten annen renslighet hjemmefra enn våtservietter og annen sløvhet, foreslår jeg boblebad:-) og det slår godt an,:-) så er barna så søte som de egentlig er, under sine foreldres latskap og skittenhet.

Barna er jo egentlig helt uskyldige i alt dette, men det er rett og slett ikke lett å like et barn som stinker av drit eller annen møkk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Og tenk om noen i salen blir kvalm av lukta og spyr, ja da får de stakkars kinovaktene et hellsikkens arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
49 minutter siden, Trine skrev:

Da må du nok bare tåle litt bæsjelukt. De forestillingene som går tidlig er beregnet for barn.

Hei!

Nei de er ikke beregnet for bayer som ikke skjønner noenting.

De er beregnet på late foreldre i trillegrupper som burde gjøre noe helt annet enn å gå rundt og skape kork på kafeer, med videre dårlig oppførsel der, skifting av bleier på kafebord osv...har blitt vanlig

Det er heller ikke greit å forpeste luften på kino eller teater med urenslige barn, man ikke har giddet ha pottetrening med.

Ingen av mine barn brukte bleie etter 2 år, daglige hyggelige rutiner der man satt blant annet på potte til ditt eller datt kom, gjorde at de ikke bæsjet på seg etter 1 år, så det har mest med hva man lærer, og selvsagt tiden og energien man legger i det, men min erfaring er at barn primært ikke liker gå med bæsj, så her er det kun foreldre som kan skyldes.

Da mitt tantebarn ville bli med meg på teater svarte jeg han, at før han var renslig var det uaktuelt, da han ikke forstod hva jeg mente sa jeg at når store gutter som deg bæsjer i buksen og ikke gidder gå på toalettet så kan de ikke bli med i teater. 

Han ble lei seg, men etter kort tid var han renslig, det var på høy tid, det var jo slett ikke hans skyld, men han måtte dessverre ta eget ansvar, noe han tok, da han ikke fikk bli med på noe han ville, fordi han ikke gadd å gå på toalettet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Nei de er ikke beregnet for bayer som ikke skjønner noenting.

De er beregnet på late foreldre i trillegrupper som burde gjøre noe helt annet enn å gå rundt og skape kork på kafeer, med videre dårlig oppførsel der, skifting av bleier på kafebord osv...har blitt vanlig

Det er heller ikke greit å forpeste luften på kino eller teater med urenslige barn, man ikke har giddet ha pottetrening med.

Ingen av mine barn brukte bleie etter 2 år, daglige hyggelige rutiner der man satt blant annet på potte til ditt eller datt kom, gjorde at de ikke bæsjet på seg etter 1 år, så det har mest med hva man lærer, og selvsagt tiden og energien man legger i det, men min erfaring er at barn primært ikke liker gå med bæsj, så her er det kun foreldre som kan skyldes.

Da mitt tantebarn ville bli med meg på teater svarte jeg han, at før han var renslig var det uaktuelt, da han ikke forstod hva jeg mente sa jeg at når store gutter som deg bæsjer i buksen og ikke gidder gå på toalettet så kan de ikke bli med i teater. 

Han ble lei seg, men etter kort tid var han renslig, det var på høy tid, det var jo slett ikke hans skyld, men han måtte dessverre ta eget ansvar, noe han tok, da han ikke fikk bli med på noe han ville, fordi han ikke gadd å gå på toalettet.

 

 

Ja. I tillegg mente Trine at det ikke var filmer for 30 årige kvinner, men alle filmer er for alle som liker de filmene, uansett sjanger og handling syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. I tillegg mente Trine at det ikke var filmer for 30 årige kvinner, men alle filmer er for alle som liker de filmene, uansett sjanger og handling syns jeg.

helt enig:-) !

Nå vet jeg ikke om spesifikke filmer dere har snakket om, men jeg har gått på voksenkino tidlig på formiddagen en gang, med en vakker kvinne som var på dol før, nå er hun borte. Og jeg har ikke samme interesse med å bli kjent med mennesker lenger, når de syns det er greit å bare forsvinne. Jeg kjenner på sterk forpliktelse, og jeg viker ikke fra mine prinsipper, lar meg ikke lure ut på sløvhetens og prinsippløshetens gelei!

Så når jeg ikke finner prinsippfaste mennesker gjør jeg min samfunnsinnsats, naboinnsats og følger opp en del andre forpliktelser jeg har. Selvsagt savner jeg visse mennesker, og jeg lurer på hvor de er, men jeg orker ikke savne flere, så da vil jeg helst ikke få nye venner/bekjente.

Det hender jo jeg får noen, da mange liker meg, da jeg jo er hjelpsom, jeg prøver være korrekt og formelt hyggelige, og på den måten sette en begrensing, men det fungerer ikke , derfor ender jeg ofte opp med "venner"/ og bekjente. Jeg greier ikke , si nei til å hjelpe noen praktisk, det er jo ting jeg mestrer, men på den måten kan andre like meg enda mer, men jeg har ikke noen spesifikk interesse av å tilbringe mye tid med andre.

Jeg liker imidlertid være med andre når det hele har en grunn, plan og evt løsning i sikte.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...