Gå til innhold

Probemer med bokstaver som blir borte


morsan

Anbefalte innlegg

Vi er minst tre på forum (påskelilje, laban og meg selv) som har opplevd at vi ved bruk av PC "mister" mange bokstaver/mellomrom her inne, og a vi ikke har dette problemet når vi bruker sammen PC i word, mail, andre nettsteder. Jeg antar derfor at det er et DOL-problem.

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke har problemer ved bruk av mobil.

(..og undr skriving avdette har røffli 15 bokstver/tegn ikke blitt med, ikke dem i parentesen medregnet,der jeg ikke ha retet opp..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
22 minutter siden, morsan skrev:

Vi er minst tre på forum (påskelilje, laban og meg selv) som har opplevd at vi ved bruk av PC "mister" mange bokstaver/mellomrom her inne, og a vi ikke har dette problemet når vi bruker sammen PC i word, mail, andre nettsteder. Jeg antar derfor at det er et DOL-problem.

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke har problemer ved bruk av mobil.

(..og undr skriving avdette har røffli 15 bokstver/tegn ikke blitt med, ikke dem i parentesen medregnet,der jeg ikke ha retet opp..)

Ja, det har vært slik lenge hos meg og problemet er bare på DOL. Noen ganger verre enn andre ganger og det går så tregt at jeg gir opp. Har ikke problemer med mobil jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, morsan skrev:

Vi er minst tre på forum (påskelilje, laban og meg selv) som har opplevd at vi ved bruk av PC "mister" mange bokstaver/mellomrom her inne, og a vi ikke har dette problemet når vi bruker sammen PC i word, mail, andre nettsteder. Jeg antar derfor at det er et DOL-problem.

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke har problemer ved bruk av mobil.

(..og undr skriving avdette har røffli 15 bokstver/tegn ikke blitt med, ikke dem i parentesen medregnet,der jeg ikke ha retet opp..)

Sånn er det på denne maskina av og til også - og bare på dol! Jeg har ikke tenkt over akkurat det før du skriver det her, men sånn er det gitt. Dette er en gammel, stasjonær maskin så jeg har i grunnen bare tenkt at den begynner å halte litt, men når du sier det så er det kun på dol det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen bokstaver forsvinner for meg .. (win7 chrome middels cpu god gpu).

Anonymkode: 53da5...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha mange typer typos og skrivefeil, men akkurat dette har jeg ikke merket noe til.

 

Jeg skriver på Mac hjemme og på "vanlig" PC på jobb, og ellers på iPhone og iPad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline
Den ‎27‎.‎05‎.‎2016 at 14.37, morsan skrev:

Vi er minst tre på forum (påskelilje, laban og meg selv) som har opplevd at vi ved bruk av PC "mister" mange bokstaver/mellomrom her inne, og a vi ikke har dette problemet når vi bruker sammen PC i word, mail, andre nettsteder. Jeg antar derfor at det er et DOL-problem.

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke har problemer ved bruk av mobil.

(..og undr skriving avdette har røffli 15 bokstver/tegn ikke blitt med, ikke dem i parentesen medregnet,der jeg ikke ha retet opp..)

Det hadde vært fint om alle som har denne erfaringen kan oppgi hvilken nettleser (inklusive hvilken versjon) de benytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Det hadde vært fint om alle som har denne erfaringen kan oppgi hvilken nettleser (inklusive hvilken versjon) de benytter.

En eller annen gammel versjon av IE, som jeg aldri bruker ellers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, laban skrev:

Har problemet på to forskjellige PCer, begge med IE 11. 

Anbefaler å bytte til en skikkelig nettleser som Chrome.

Anonymkode: 3bcf1...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
Den 5/27/2016 at 14.37, morsan skrev:

Vi er minst tre på forum (påskelilje, laban og meg selv) som har opplevd at vi ved bruk av PC "mister" mange bokstaver/mellomrom her inne, og a vi ikke har dette problemet når vi bruker sammen PC i word, mail, andre nettsteder. Jeg antar derfor at det er et DOL-problem.

For ordens skyld nevner jeg at jeg ikke har problemer ved bruk av mobil.

(..og undr skriving avdette har røffli 15 bokstver/tegn ikke blitt med, ikke dem i parentesen medregnet,der jeg ikke ha retet opp..)

Hei!

Det vi vet er at dette går over, og dette går bra og dette ordner seg:-)

Så opp med hodet, og opp med humøret og fremad marsj:-)

Alle forstår vi at du m.fl ikke er "gale", dette er ikke paranoide tanker eller ideer, men helt reelle vansker du/dere har inni dere akkurat nå.

Så om dere prøver på nytt, å skrive de samme ting, og poste dem, så kan vi se hvordan det går i dag:)kanskje går det bedre i dag? :-)

Om det ikke går, så er vi like glade:), om det ikke går neste dag, så er vi også like glade:), om vi lurer på om noen er etter oss er vi også like glade:)

Ikke sant Laban?;)

Og selv om vi skulle kjenne engstelse, så er vi like glade:), da kan vi ta hverandres hender og vite at vi ikke er alene.

Det er fint å være et felleskap, det er fint å kunne snakke sammen, det er fint å være venner:) og ta hverandres hender:-)

Yuppi:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Madelenemie skrev:

Alle forstår vi at du m.fl ikke er "gale", dette er ikke paranoide tanker eller ideer, men helt reelle vansker du/dere har inni dere akkurat nå.

Så om dere prøver på nytt, å skrive de samme ting, og poste dem, så kan vi se hvordan det går i dag:)kanskje går det bedre i dag? :-)

Om det ikke går, så er vi like glade:), om det ikke går neste dag, så er vi også like glade:), om vi lurer på om noen er etter oss er vi også like glade:)

Ikke sant Laban?;)

 

Har du spist eller drukket noe uvanlig? :D

Dette bokstavproblemet er faktisk ikke noe vi har inni oss, og det har ingenting med tanker eller paranoia å gjøre. Det er et reelt problem, som om tastaturet eller fingrene hadde en dårlig dag. 

Men det er helt klart ingen kjempesak, vi må bare lete ekstra nøye etter rare skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Det vi vet er at dette går over, og dette går bra og dette ordner seg:-)

Så opp med hodet, og opp med humøret og fremad marsj:-)

Alle forstår vi at du m.fl ikke er "gale", dette er ikke paranoide tanker eller ideer, men helt reelle vansker du/dere har inni dere akkurat nå.

Så om dere prøver på nytt, å skrive de samme ting, og poste dem, så kan vi se hvordan det går i dag:)kanskje går det bedre i dag? :-)

Om det ikke går, så er vi like glade:), om det ikke går neste dag, så er vi også like glade:), om vi lurer på om noen er etter oss er vi også like glade:)

Ikke sant Laban?;)

Og selv om vi skulle kjenne engstelse, så er vi like glade:), da kan vi ta hverandres hender og vite at vi ikke er alene.

Det er fint å være et felleskap, det er fint å kunne snakke sammen, det er fint å være venner:) og ta hverandres hender:-)

Yuppi:-)

 

 

Det er et par ganger jeg lurer på hva du har i kaffen din altså... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
14 timer siden, laban skrev:

Har du spist eller drukket noe uvanlig? :D

Dette bokstavproblemet er faktisk ikke noe vi har inni oss, og det har ingenting med tanker eller paranoia å gjøre. Det er et reelt problem, som om tastaturet eller fingrene hadde en dårlig dag. 

Men det er helt klart ingen kjempesak, vi må bare lete ekstra nøye etter rare skrivefeil.

Nei:-)

Ikke noe utenom det vanlige, men har vel litt sær og egen humor:-)

Men jeg gleder meg selv i vertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
14 timer siden, XbellaX skrev:

 

Det er et par ganger jeg lurer på hva du har i kaffen din altså... :-)

ok:-)

samme svar til deg da som jeg skrev til laban;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madelenemie skrev:

ok:-)

samme svar til deg da som jeg skrev til laban;)

Hehe, jeg tenkte som XbellaX og laban allerede før jeg leste kommentarene deres ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
3 minutter siden, Xtra skrev:

Hehe, jeg tenkte som XbellaX og laban allerede før jeg leste kommentarene deres ;).

hm,

Jeg håpet du tenkte som meg og delte min humor jeg da:)

 

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Den ‎29‎.‎05‎.‎2016 at 21.48, Admin Doktoronline skrev:

Det hadde vært fint om alle som har denne erfaringen kan oppgi hvilken nettleser (inklusive hvilken versjon) de benytter.

Brukersom regel Explrer.

Vet ikkehvilken versjon. Hvor finer jeg det?

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Vet ikke hvilken versjon. Hvor finner jeg det?

Hjelp - Om Internet Explorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...