Gå til innhold

Trening uke 21


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Madelenemie
11 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha, nei, det er ikke fordi du har adhd. Det er fordi du ikke veier mer enn en mygg :D Og jammen er du 5 cm lavere enn meg også, du som trodde jeg var bitte liten. Jeg tror pull-ups har med teknikk å gjøre, i tillegg til styrke så klart. Jeg husker jeg skulle bryte håndbak en gang med ei som var skikkelig pingle, altså jeg mener, hun eide ikke muskler. Hun slo meg! Men så var det en annen gang vi skulle hjelpe ei å flytte. Da så jeg at hun ikke klarte bære noe som helst, esker som jeg syns var lette. Så jeg var altså mye sterkere enn henne, men eier ikke teknikk i håndbak, så der slår jeg ingen. Og jeg klarer forresten heller ikke pull-ups, ikke engang da jeg var i jobb og var ganske sterk i armene.

Man bruker ikke føttene når man skal banke opp noen :P Jeg hadde banket deg lett, din mygg :D Eneste muligheten du hadde hatt var å løpe. Jeg kan jo ikke løpe og har aldri vært rask heller.

Heldigvis er vi begge redde for å skade andre. Hadde jo vært pinlig om vi hadde sittet på legevakta sammen, gule og blå begge to, og skulle fortalt de som jobber der hva som hadde skjedd. At to voksne damer skulle måle krefte :P

Yepp,

Men havner vi på legevakta:-) om spøken nå går for langt, vi vet jo hvor hverandre bor:-),så vet vi i vertfall hva mannen heter, han som har skylden,

da kan vi i vertfall si,

Nils Håvard Dahl, psykiater ved levanger sykehus:lol:

Vi er jo begge psykisk syke, og da kan man ikke alltid stilles til ansvar for det man gjør;)

(apropo din dårlige fysiske helse, jeg slår "alle" i håndbak, så selv om det sikkert er en teknikk:-) så er det også styrke;). Da en stor mann ikke tok meg i håndbak, sa han at jeg hadde låst armen og at han ikke ville brekke den. Jeg hadde ikke låst armen, så snakk om bortforklaing.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige uke var jeg litt dårlig de første dagene, men jeg tror totalen på aktivitet må ha vært ganske grei.

Mandag: ca. 6 km tur på sti

Tirsdag: ca. 7 km tur på sti

Onsdag: ca. 7 km tur på sti

Torsdag: Laaaaaang biltur etterfulgt av ca 2 km med 23 kg på ryggen, opp en helvetes bratt skråning, i terreng (myr, snø, busker, lyng)

Fredag: 20 km tur i terreng

Lørdag: 2 km med ca 22 kg på ryggen. Så har jeg ikke oversikt over hvor langt jeg har gått. Trente spor, i sand. Egentlig ganske tungt å gå i sand.

Søndag: Har absolutt ingen idé om hvor langt jeg har gått, trente spor da også.

Er vel ikke så gæli det for ei som ikke trener?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
4 minutter siden, Gargamel skrev:

Tråden her blir bare bedre og bedre:-) 

 

Yepp:-)

akkurat det følte jeg også:-)

Det endret seg fra kjedelig trening til hvem som faktisk kan slå ihjel hvem:lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Madelenemie skrev:

Yepp,

Men havner vi på legevakta:-) om spøken nå går for langt, vi vet jo hvor hverandre bor:-),så vet vi i vertfall hva mannen heter, han som har skylden,

da kan vi i vertfall si,

Nils Håvard Dahl, psykiater ved levanger sykehus:lol:

Vi er jo begge psykisk syke, og da kan man ikke alltid stilles til ansvar for det man gjør;)

(apropo din dårlige fysiske helse, jeg slår "alle" i håndbak, så selv om det sikkert er en teknikk:-) så er det også styrke;). Da en stor mann ikke tok meg i håndbak, sa han at jeg hadde låst armen og at han ikke ville brekke den. Jeg hadde ikke låst armen, så snakk om bortforklaing.)

Hahaha, ja, det hadde vært hans skyld ;)

At du slår alle i håndbak beviser jo ikke at det er styrke, kan fortsatt godt være teknikk :D

Hvordan låser man armen egentlig? Hørtes ut som en dårlig bortforklaring ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Hahaha, ja, det hadde vært hans skyld ;)

At du slår alle i håndbak beviser jo ikke at det er styrke, kan fortsatt godt være teknikk :D

Hvordan låser man armen egentlig? Hørtes ut som en dårlig bortforklaring ja.

Bra vi er enige i det;)

Det beviser kanskje at inni armene mine fins det mer styrke enn det som syns;)

Aner ikke, tror nok det med låsing av armen er tull, nå er det ingen gutter/menn som kan ta meg i håndbak, aldri opplevd en, så enten låser jeg armen, men jeg aner ikke hvordan??, men samtidig er det litt pussig, for jeg er ikke like sterk som en del av dem.

Ang høydemålene dine, baserer du det på at jeg skrev på dol jeg er 160 cm?

Er du altså 165?;) har du din egen avrunding:-)?

Jeg er avrundet 160 cm, avrundet til min egen opplevelse av min egen høyde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Madelenemie skrev:

Bra vi er enige i det;)

Det beviser kanskje at inni armene mine fins det mer styrke enn det som syns;)

Aner ikke, tror nok det med låsing av armen er tull, nå er det ingen gutter/menn som kan ta meg i håndbak, aldri opplevd en, så enten låser jeg armen, men jeg aner ikke hvordan??, men samtidig er det litt pussig, for jeg er ikke like sterk som en del av dem.

Ang høydemålene dine, baserer du det på at jeg skrev på dol jeg er 160 cm?

Er du altså 165?;) har du din egen avrunding:-)?

Jeg er avrundet 160 cm, avrundet til min egen opplevelse av min egen høyde:-)

Du sa det sto 160 cm i passet? Jeg har ikke pass, men på sånn helsesjekk for noen år siden var jeg 164,5, jeg runnet det av til 165 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie
1 minutt siden, Trine skrev:

Du sa det sto 160 cm i passet? Jeg har ikke pass, men på sånn helsesjekk for noen år siden var jeg 164,5, jeg runnet det av til 165 ;)

hm;)

din luring, jeg tenkte det nok at du drev med avrunding.

i passet mitt står høyden politiet spurte meg om:-) da fikk de avrundingen, for jeg syns mål varierer, så jeg følte at jeg var 160cm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Madelenemie skrev:

hm;)

din luring, jeg tenkte det nok at du drev med avrunding.

i passet mitt står høyden politiet spurte meg om:-) da fikk de avrundingen, for jeg syns mål varierer, så jeg følte at jeg var 160cm;)

Aha, så egentlig vet du ikke hvor høy du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
7 minutter siden, Trine skrev:

Aha, så egentlig vet du ikke hvor høy du er?

:rolleyes:

Nei kan hende jeg er 170 cm for alt du vet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Madelenemie skrev:

:rolleyes:

Nei kan hende jeg er 170 cm for alt du vet:-)

Det er jeg ganske sikker på at du ikke er ;) Men jeg tror ikke du er 160 heller egentlig. Jaja, jeg er høy nok til å rekke opp til lua :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
3 minutter siden, Trine skrev:

Det er jeg ganske sikker på at du ikke er ;) Men jeg tror ikke du er 160 heller egentlig. Jaja, jeg er høy nok til å rekke opp til lua :D

da greier man seg i vertfall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
54 minutter siden, Madelenemie skrev:

:rolleyes:

Nei kan hende jeg er 170 cm for alt du vet:-)

Det er du jaffal ikke!

Tipper 158 cm.

Jeg er egentlig 170 cm, men en gang ble jeg målt til 169 cm, så om jeg har krympet, vet jeg ikke. Litt tidlig det, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
2 timer siden, Madelenemie skrev:

når jeg snakker går jeg kanskje så sakte som tankene mine? hm, det har jeg ikke tenkt på før, så da skal jeg tenke på det:-)

Kanskje vi mennesker når vi går og snakker samtidig, gjør dette i tempo med vår egen preossiseringshastighet?

 

Vi gjør kanskje det, begge to? Jeg synes vi gikk sakte og at tempoet passet til rolig prat. Beklager hvis vi gikk for fort.

Tar gjerne en rusletur/trimtur (stryk det som ikke passer) med deg seinere en gang :-), inkludert benkesitting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
1 time siden, Trine skrev:

Forrige uke var jeg litt dårlig de første dagene, men jeg tror totalen på aktivitet må ha vært ganske grei.

Mandag: ca. 6 km tur på sti

Tirsdag: ca. 7 km tur på sti

Onsdag: ca. 7 km tur på sti

Torsdag: Laaaaaang biltur etterfulgt av ca 2 km med 23 kg på ryggen, opp en helvetes bratt skråning, i terreng (myr, snø, busker, lyng)

Fredag: 20 km tur i terreng

Lørdag: 2 km med ca 22 kg på ryggen. Så har jeg ikke oversikt over hvor langt jeg har gått. Trente spor, i sand. Egentlig ganske tungt å gå i sand.

Søndag: Har absolutt ingen idé om hvor langt jeg har gått, trente spor da også.

Er vel ikke så gæli det for ei som ikke trener?
 

Du trener jo kjempemasse! 23 kg på ryggen er temmelig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
23 minutter siden, påskelilje skrev:

Det er du jaffal ikke!

Tipper 158 cm.

Jeg er egentlig 170 cm, men en gang ble jeg målt til 169 cm, så om jeg har krympet, vet jeg ikke. Litt tidlig det, vel?

æsj, det er ulempen med å møtes i RL andre vet at man ikke feks har de imponerende høyder.

ja du er nære sannheten, noen/helsesøster målte meg til 155 cm,

selv har jeg målt meg til nettopp 157/158 cm, 

også syns jeg selv at 158 best kan avrundes til 160;)

Men uavhengig av min høyde merker jeg meg sånne bitte små mennesker som Trine, de er morsomme og på meg virker de veldig små:-) men Trine driver også med avrundig opp over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
19 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi gjør kanskje det, begge to? Jeg synes vi gikk sakte og at tempoet passet til rolig prat. Beklager hvis vi gikk for fort.

Tar gjerne en rusletur/trimtur (stryk det som ikke passer) med deg seinere en gang :-), inkludert benkesitting :-)

:-)

Gjør jeg også:-)

prøver like innlegget ditt, men har visst likt for mye i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
43 minutter siden, Madelenemie skrev:

æsj, det er ulempen med å møtes i RL andre vet at man ikke feks har de imponerende høyder.

ja du er nære sannheten, noen/helsesøster målte meg til 155 cm,

selv har jeg målt meg til nettopp 157/158 cm, 

også syns jeg selv at 158 best kan avrundes til 160;)

Men uavhengig av min høyde merker jeg meg sånne bitte små mennesker som Trine, de er morsomme og på meg virker de veldig små:-) men Trine driver også med avrundig opp over ;)

Jeg var litt fristet til å runde opp til 1.80 jeg også, men ærlighet varer lengst ;-) Dere damer avslører hverandre.

Jeg så på "Haralds gym", og det var ikke noe for meg. Det var jo bare broilere med spray-tan på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
9 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg var litt fristet til å runde opp til 1.80 jeg også, men ærlighet varer lengst ;-) Dere damer avslører hverandre.

Jeg så på "Haralds gym", og det var ikke noe for meg. Det var jo bare broilere med spray-tan på bildene.

:-)

Da får haralds gym bli for meg og broilerne:-)

( jeg har ikke begynt der, vet ikke om spinkle mennesker får lov egentlig,, men min ene sønn trener der, og han trener hardt, han liker å svette og fokusere uten å måtte tørke av benken etter seg sa han:-)

For meg virker dette hakket enklere og nærmere militæret og klosterlivet, hardt og brutalt og ikke noe musikk og annet tull:-)

Fokus på trening og kun det, det tiltaler meg.

Men trening er sikkert trening likevel, og jeg er for lat, så får jeg leve på at jeg kan banke opp i vertfall Nicklausheletida, om ikke Påskelilje, fordi hun mener hun er 25 kg tyngre og ca 15 cm høyere enn meg.

Men jeg skal treffe Påskelilje om ca en mnd igjen, og nå vet jeg i vertfall hva jeg vil prøve;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, påskelilje skrev:

Gikk vi fort? Og jeg som ikke en gang førte opp den timen med gåing på treningsrapporten...! Jeg syntes vi bare ruslet rundt sakte fra benk til benk :-) Når jeg går fort, går jeg veldig mye fortere enn vi gjorde :-)

*Note to self* ALDRI gå på tur med Påskellilje! Jeg har korte bein og går kjempesakte tydeligvis. :) Har en svigerinne jeg blånekter å gå på tur sammen med lenger, hun legger i vei som om hun har en rakett i baken, hun kan stoppe etter en stund og vente til jeg kommer halsende etter, men jeg får ikke ett sekund til å trekke pusten engang før hun suser videre. Og sånt gidder jeg ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
15 minutter siden, Lillemus skrev:

*Note to self* ALDRI gå på tur med Påskellilje! Jeg har korte bein og går kjempesakte tydeligvis. :) Har en svigerinne jeg blånekter å gå på tur sammen med lenger, hun legger i vei som om hun har en rakett i baken, hun kan stoppe etter en stund og vente til jeg kommer halsende etter, men jeg får ikke ett sekund til å trekke pusten engang før hun suser videre. Og sånt gidder jeg ikke. :) 

Kult, ikke bare heter du lillemus, men jeg skjønner nå at nick ikke er helt uten grunn;)

Vi har begge korte ben og dermed er vi mer ment til å gå på tur med hveandre:-)

So just give me a call Lillemus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...