Gå til innhold

Om 4 dager!


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg kan gjerne være med å konkurrere, men da må jeg konkurrere mot meg selv. Nå klarer jeg jo bare så vidt å bøye armene litt, slik at kroppen heves kanskje maks 10 cm. Så mitt mål er å klare 1 betydelig høyere enn det jeg klarer i dag. Det hadde jo hjulpet veldig om jeg hadde veid 4-5 kilo mindre, så jeg håper at jeg når det målet før jul. Da vil jeg trolig også klare 1-2 pull-ups.

I dag trente jeg styrke før frokost! Det har jeg aldri gjort før. Var faktisk deilig å ta en treningsøkt, dusje, spise frokost og så gå på jobb. Har følt meg så opplagt i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
3 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg kan gjerne være med å konkurrere, men da må jeg konkurrere mot meg selv. Nå klarer jeg jo bare så vidt å bøye armene litt, slik at kroppen heves kanskje maks 10 cm. Så mitt mål er å klare 1 betydelig høyere enn det jeg klarer i dag. Det hadde jo hjulpet veldig om jeg hadde veid 4-5 kilo mindre, så jeg håper at jeg når det målet før jul. Da vil jeg trolig også klare 1-2 pull-ups.

I dag trente jeg styrke før frokost! Det har jeg aldri gjort før. Var faktisk deilig å ta en treningsøkt, dusje, spise frokost og så gå på jobb. Har følt meg så opplagt i dag :-)

ok flott,

Skulle til å skrive at du ikke må jukse, dvs ikke starte før om 4 dager, men du kan bare starte nå, jeg har det tross alt lettere.

Jeg får ikke stativet før om ca 4 dager, skjønner du.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Den 3.6.2016 at 11.54, Madelenemie skrev:

Hei!

Da starter årets pull-up konkurranse:-)

Da får jeg denne :

http://www.x-life.no/products/abilica-doorgym?gclid=CL_AsITLi80CFUTjcgodBnYEOQ

Det er førstemann til 10 som er målet:-)

Håper noen vil trene med meg!

:)

Jeg kan være med på det, men tror det blir vanskelig å slå deg hvis du tar 4 allerede før du begynner å trene. Jeg har trent tatt pull-ups en gang i uka, men får vel sette litt fart i det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
14 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg kan være med på det, men tror det blir vanskelig å slå deg hvis du tar 4 allerede før du begynner å trene. Jeg har trent tatt pull-ups en gang i uka, men får vel sette litt fart i det da.

Hei!

Da må jeg ha skrevet feil, jeg tar maks 3, tar ikke du 6 og ønsket og nå 8?

Jeg har ikke fått den treningstingen enda, så du må vente, dessuten tar du flere enn meg, så jeg tviler på at jeg slår deg.

Sier i fra når jeg får apparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg husket vel feil. Vi får ta førstemann til 10 da.

Andre får sette evt seg egne mål, avhengig av utgangspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...