Gå til innhold

Lykkelig i kveld


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg var ute å ruslet i nabolaget i kveld og så på alle de blomstrende buskene, de grønne hekkene, syrinene, alt sammen! For en fantastisk årstid vi er inne i! Sønnene mine har det fint og det betyr selvfølgelig svært mye. Jeg har nydelige blomster i balkongkassene mine og en stor og flott Hortensia som står på terrassebordet. Det er rent og ryddig her hjemme så jeg nyter å være her. Jeg kunne nevne mye mye mer som gleder meg.

I kveld er jeg lykkelig. Jeg setter sånn pris på disse gode stundene for sånn er det selvfølgelig ikke bestandig.

Jeg har vært veldig ustabil den siste tiden og håper bare jeg går inn i en stabil fase igjen. Men i kveld blåser jeg en lang marsj i psykdom og elendighet. I kveld LEVER jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Augusta Luise

Godt å høre. Det er slike ting som gjør at livet ikke føles så uutholdelig. Liker at du deler, vi har en tendens til bare å dele det negative til tider. Håper du finner denne følelsen i dag også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like intenst som i går, men det krever jeg ikke heller.  Jeg er fornøyd og det er mer enn bra nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget fikk meg til å smile! Håper godfølelsen sitter i ennå☺️ PS. Ta et skjermbilde av innlegget ditt, og les det når det blåser litt for hardt rundt deg... Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 10.6.2016 at 23.31, Gondor skrev:

Jeg var ute å ruslet i nabolaget i kveld og så på alle de blomstrende buskene, de grønne hekkene, syrinene, alt sammen! For en fantastisk årstid vi er inne i! Sønnene mine har det fint og det betyr selvfølgelig svært mye. Jeg har nydelige blomster i balkongkassene mine og en stor og flott Hortensia som står på terrassebordet. Det er rent og ryddig her hjemme så jeg nyter å være her. Jeg kunne nevne mye mye mer som gleder meg.

I kveld er jeg lykkelig. Jeg setter sånn pris på disse gode stundene for sånn er det selvfølgelig ikke bestandig.

Jeg har vært veldig ustabil den siste tiden og håper bare jeg går inn i en stabil fase igjen. Men i kveld blåser jeg en lang marsj i psykdom og elendighet. I kveld LEVER jeg!

Veldig fint å lese ett slikt positivt innlegg! Flere her inne burde skrive om medgang og positive ting i hverdagen! Tommel opp!

Anonymkode: 54c6b...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 10.6.2016 at 23.31, Gondor skrev:

Jeg var ute å ruslet i nabolaget i kveld og så på alle de blomstrende buskene, de grønne hekkene, syrinene, alt sammen! For en fantastisk årstid vi er inne i! Sønnene mine har det fint og det betyr selvfølgelig svært mye. Jeg har nydelige blomster i balkongkassene mine og en stor og flott Hortensia som står på terrassebordet. Det er rent og ryddig her hjemme så jeg nyter å være her. Jeg kunne nevne mye mye mer som gleder meg.

I kveld er jeg lykkelig. Jeg setter sånn pris på disse gode stundene for sånn er det selvfølgelig ikke bestandig.

Jeg har vært veldig ustabil den siste tiden og håper bare jeg går inn i en stabil fase igjen. Men i kveld blåser jeg en lang marsj i psykdom og elendighet. I kveld LEVER jeg!

Godt å høre! Det er slike øyeblikk som gjør at en faktisk tør å håpe på en god fremtid.

Jeg hadde et sånt øyeblikk også. Det første på halvannet år. Det er to måneder siden, og har ikke kommet siden, men det skapte faktisk et håp hos meg. Det å oppleve øyeblikket ga meg et mål å jobbe mot. Så langt i depresjonen min har jeg bare visst hva jeg jobber FRA, fordi jeg helt har glemt hvordan det føles å ha det bra. Det øyeblikket gjorde at jeg faktisk jobber MOT noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...