Gå til innhold

Synes du stringtruser er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noe av det styggeste jeg ser på damer er slike "buttfloss" truser, der det bare er en streng i rompa. Det ser skikkelig grisete ut. Jeg er klar over att jeg kanskje er i mindretall, men det må da være uhygienisk? En tråd til å dekke anus???

Anonymkode: bc5dc...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er litt sexy med kvinner som går kommando, og så setter seg på huk når man jobber slik at man ser rett ned i rumpesprekken pga. at denim er stivt materiale. Da vet man jo med sikkerhet at fitta er rett bak en glidelås. Tror slike kvinner liker å spille på sex, hva slags andre grunner kan det være? Blir det ønsket friksjon uten truse? :D

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg synes ikke det er spesielt sexy, men praktisk under enkelte plagg. Samboer blir helt vill i nikkersen av dem og det igjen gjør jo meg vill i g-strengen. Så noe duger de jo til hah!

Anonymkode: 303d3...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være særdeles ubehagelig å ha på.

Anonymkode: 08d26...e05

Nå er det 20 år siden jeg brukte g-streng, men nei - om strengen er smal nok så merker man den ikke og da er det mer behagelig enn slike vanlige nysgjerrige-truser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker bare hipster, eller jentboxer som jeg kaller det. Har ikke noen formening om stringtruse er sexy, det kommer vel an på hvordan personen ellers ser ut. Men trusekant er ihvertfall ikke spesielt lekkert. Så under enkelte bukser bør man bruke string.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
Den 6/22/2016 at 15.58, AnonymBruker skrev:

Noe av det styggeste jeg ser på damer er slike "buttfloss" truser, der det bare er en streng i rompa. Det ser skikkelig grisete ut. Jeg er klar over att jeg kanskje er i mindretall, men det må da være uhygienisk? En tråd til å dekke anus???

Anonymkode: bc5dc...2f1

Hei!

Det er særdeles udelikat og grisete!

Om man ikke kan dusje hver gang man feks går på toalettet. Det fins ikke et menneske som blir ren med papir, men man blir renere ved full vask nedentil med vann slik de gjør i mange asiatiske land. Jeg foretrekke vanlige underbukser.

Gå rundt med et tau, som gnager inn i rompesprekken, rompesprekken har nok bakterier og det er lite delikat med sånne truser som presser seg så langt inn mot endetarmen som de kommer. Bare synet ved disse merkelige plaggene grøsser jeg.

Jeg bruker hipstere, /boxershorts, de sitter behagelig, og har en funksjon.

Skal jeg velge seksualpartner står hygiene høyt, jåleri, står lavest.

Inni mellom der står i stor grad humor, og for tiden liker jeg slow tv, jeg har fått et nært forhold til alkefuglene. I det korte jeg har sett, men det var noen gode utravle øyeblikk vel verdt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes stringtruser bør brukes i plagg man kan skimte trusekanten. De er behagelige å bruke, og jeg ser på ingen måte på det som uhygienisk. Ellers synes jeg en vanlig truse kan være vel så flatterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir i alle fall ikke bremsespor med string.

Anonymkode: b66bc...5df

Praktisk hvis man har lånetøy, vel.

Anonymkode: b7f3b...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
17 timer siden, Madelenemie skrev:

... og for tiden liker jeg slow tv, jeg har fått et nært forhold til alkefuglene. I det korte jeg har sett, men det var noen gode utravle øyeblikk vel verdt å se.

Du er god :D Du er usedvanlig flink til å flette inn digresjoner som ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre :P:rolleyes:

Haha! :D

Jeg så også alkefuglprogram en kveld, og ble veldig fascinert av dem. Ei venninne av meg ser også på det, og nyter det til fulle!

Når det er sagt, så er jeg enig med deg i at stringtruse ikke er noe fint. Jeg kjøpet et par for mangfoldige år siden, men de var grusomme å gå med, og jeg syntes det var ekkelt å ha dem inni rompa :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Nei, æsj, stringtruser er ikke fint, verken å se på eller å ha på, synes jeg.

Jeg bruker boksere/hipstere, synes det er mye finere og uendelig mer behagelig å ha på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, påskelilje skrev:

Nei, æsj, stringtruser er ikke fint, verken å se på eller å ha på, synes jeg.

Jeg bruker boksere/hipstere, synes det er mye finere og uendelig mer behagelig å ha på :-)

Jeg bruker også bare boksere og hipstere og spurte en gang kjæresten om han hadde noe imot mitt valg av undertøy. Svaret var at så lenge han fikk ta dem av meg så var han fornøyd. ;):D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Helt enig med cilie- stringtruser bør brukes i plagg der man kan skimte trusekanten. Jeg ser dem heller ikke som uhygieniske, og ikke gnager de mer enn hipsterne heller. 
 
Vanlige truser (de som deler rumpa i to) har jeg ikke brukt siden jeg var lita jente, og ser jeg det bli brukt innom bukse er det som regel alltid - sorry - velvoksne damer som ellers ikke er de mest elegante inni buksene ;):P 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
11 timer siden, Kayia skrev:
Helt enig med cilie- stringtruser bør brukes i plagg der man kan skimte trusekanten. Jeg ser dem heller ikke som uhygieniske, og ikke gnager de mer enn hipsterne heller. 
 
Vanlige truser (de som deler rumpa i to) har jeg ikke brukt siden jeg var lita jente, og ser jeg det bli brukt innom bukse er det som regel alltid - sorry - velvoksne damer som ellers ikke er de mest elegante inni buksene ;):P 
  •  

Jeg skjønner ikke hva du mener med at vanlige truser deler rumpa i to. Er ikke rumpa delt i to fra før? Den blir i alle fall ikke mindre todelt av en stringtruse. 

Du kan vel ikke mene at det bare er eldre og ulegante damer som bruker vanlige truser (ikke string)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener med at vanlige truser deler rumpa i to. Er ikke rumpa delt i to fra før? Den blir i alle fall ikke mindre todelt av en stringtruse. 

Du kan vel ikke mene at det bare er eldre og ulegante damer som bruker vanlige truser (ikke string)?

Antar hun mener at trusa deler hver rumpeball i to - på tvers. Men isåfall må kanten på trusa sitte veldig stramt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener med at vanlige truser deler rumpa i to. Er ikke rumpa delt i to fra før? Den blir i alle fall ikke mindre todelt av en stringtruse. 

Du kan vel ikke mene at det bare er eldre og ulegante damer som bruker vanlige truser (ikke string)?

Jepp, Morsan har rett- skulle stått rumpeball. Se her http://wka.beriger.com/hvordan-unnga-truse-linjer eller Google "synlig trusekant" så får du noen eksempler :) 

Ad eleganse- mulig disse damene (og forsåvidt mennene) ikke er uelegante i utgangspunktet, men går de rundt sånn b l i r de det :P 

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...