Gå til innhold

Synes du stringtruser er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Den 6.7.2016 at 21.50, Kayia skrev:
Helt enig med cilie- stringtruser bør brukes i plagg der man kan skimte trusekanten. Jeg ser dem heller ikke som uhygieniske, og ikke gnager de mer enn hipsterne heller. 
 
Vanlige truser (de som deler rumpa i to) har jeg ikke brukt siden jeg var lita jente, og ser jeg det bli brukt innom bukse er det som regel alltid - sorry - velvoksne damer som ellers ikke er de mest elegante inni buksene ;):P 
  •  

Hva mener du med vanlig truser som deler rumpa i to? er det ikke stringtruser som deler rumpa i to?

Kunne ved å bare se på valget ditt av avatar at du var av stringtypen.. ikke ta det personlig, men jeg syns det er disgusting og særdeles uhygienisk og passer best til sånne fjortiser og ikke voksne folk i 20 og 30 årene.

Anonymkode: b11c7...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med vanlig truser som deler rumpa i to? er det ikke stringtruser som deler rumpa i to?

Kunne ved å bare se på valget ditt av avatar at du var av stringtypen.. ikke ta det personlig, men jeg syns det er disgusting og særdeles uhygienisk og passer best til sånne fjortiser og ikke voksne folk i 20 og 30 årene.

Anonymkode: b11c7...e59

Lurer på hva som konkret er disgusting med stringtruse...? Helt uenig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Lurer på hva som konkret er disgusting med stringtruse...? Helt uenig!

Jeg lurer egentlig mer på hvordan man kan se av avatarer hva slags undertøy man bruker...! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med (...) 

Kunne ved å bare se på valget ditt av avatar at du var av stringtypen.. ikke ta det personlig, men jeg syns det er disgusting og særdeles uhygienisk og passer best til sånne fjortiser og ikke voksne folk i 20 og 30 årene.

Anonymkode: b11c7...e59

Skjønner - og ganske snedig. Jeg har også tenkt også tenkt mitt når jeg har sett ditt valg av avatar☺️

(Ad spørsmålet i første linje- har allerede svart på det, så les tråden du :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Lurer på hva som konkret er disgusting med stringtruse...? Helt uenig!

Lurer også på hva dét evt har med alder å gjøre? Er man mer ren/uren som ung/gammel, uavhengig av personlig hygiene? Snakker neppe kun for meg når jeg kan slå fast at string ikke er et hygienespørsmål, før eller nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mann. Jeg flyttet inn i ny utleieleilighet, og der lå det en stringtruse fra forrige beboer. Jeg vasket den på 90 grader, og så prøvde jeg den på meg selv. Det var egentlig ikke en ålreit opplevelse, for å være ærlig, men jeg antar at menn og kvinner er to ulike personlighetstyper, fysisk så vel som psykisk.

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Jeg flyttet inn i ny utleieleilighet, og der lå det en stringtruse fra forrige beboer. Jeg vasket den på 90 grader, og så prøvde jeg den på meg selv. Det var egentlig ikke en ålreit opplevelse, for å være ærlig, men jeg antar at menn og kvinner er to ulike personlighetstyper, fysisk så vel som psykisk.

Anonymkode: b66bc...5df

Høres ut som et fullverdig liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, Kayia said:

Høres ut som et fullverdig liv. 

:D

Du har et poeng der, jeg koser meg glugg ihjel til tider. Slipper å forholde seg noen som helst, om det er dagens behov. Jeg er sikker på at de som har gått i familiefella misunner meg.

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:D

Du har et poeng der, jeg koser meg glugg ihjel til tider. Slipper å forholde seg noen som helst, om det er dagens behov. Jeg er sikker på at de som har gått i familiefella misunner meg.

Anonymkode: b66bc...5df

Jeg både gjesper og smiler av det du skriver, til tross for at jeg mener at du konkluderer riv ruskende feil! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Kayia said:

Jeg både gjesper og smiler av det du skriver, til tross for at jeg mener at du konkluderer riv ruskende feil! :) 

Du kjenner aldri lengselen etter å bare gi faen?

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner aldri lengselen etter å bare gi faen?

Anonymkode: b66bc...5df

Det kan nok mang og enhver gjøre til tider, men jeg har kamuflerte ingen behov om å prøve noens gjenglemte stringtruse😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

:D

Du har et poeng der, jeg koser meg glugg ihjel til tider. Slipper å forholde seg noen som helst, om det er dagens behov. Jeg er sikker på at de som har gått i familiefella misunner meg.

Anonymkode: b66bc...5df

Bare litt noen ganger, men stort sett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, cilie skrev:

Det kan nok mang og enhver gjøre til tider, men jeg har kamuflerte ingen behov om å prøve noens gjenglemte stringtruse😳

"Kamuflerte" faktisk... Der skulle det stå imidlertid, tenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
10 timer siden, cilie skrev:

Lurer på hva som konkret er disgusting med stringtruse...? Helt uenig!

Det har vel blitt utførlig forklart lenger opp i tråden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Gargamel skrev:

Det har vel blitt utførlig forklart lenger opp i tråden.

 

En vanlig truse sitter jo "inntil" uansett, og det er ikke slik at en string trykkes så mye mer inn på visse plasser heller. Så jeg ser ikke helt den hygieniske forskjellen akkurat? 

At noen synes det er stygt, er derimot en helt annen sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Det har vel blitt utførlig forklart lenger opp i tråden.

 

Er sånn sett glad jeg er mann jeg, det er liksom ikke så mye alternativ foruten boxer (bortsett fra Speedo og Borat-drakt på stranda). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, cilie said:

Det kan nok mang og enhver gjøre til tider, men jeg har kamuflerte ingen behov om å prøve noens gjenglemte stringtruse😳

Det står "kamuflerte" der... freudian slip? :lol:

Anonymkode: b66bc...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står "kamuflerte" der... freudian slip? :lol:

Anonymkode: b66bc...5df

Telefonens i så fall 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, cilie skrev:

En vanlig truse sitter jo "inntil" uansett, og det er ikke slik at en string trykkes så mye mer inn på visse plasser heller. Så jeg ser ikke helt den hygieniske forskjellen akkurat? 

At noen synes det er stygt, er derimot en helt annen sak. 

Men en string ligger vel INNI rumpa, mens en truse (og da snakker jeg ikke om sånne "halv-stringer", men om vanlig truser..) ligger jo bare utenfor/rundt.

Må vel nevne at jeg aldri har brukt det eller sett det i real-life.. bortsett fra en gang da jeg var 10 å så en venninne hadde en eller annen streng langt opp over buksa..

Anonymkode: b11c7...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men en string ligger vel INNI rumpa, mens en truse (og da snakker jeg ikke om sånne "halv-stringer", men om vanlig truser..) ligger jo bare utenfor/rundt.

Må vel nevne at jeg aldri har brukt det eller sett det i real-life.. bortsett fra en gang da jeg var 10 å så en venninne hadde en eller annen streng langt opp over buksa..

Anonymkode: b11c7...e59

Nå vil vel de fleste ha såpass hygiene at de tørker seg etter å ha vært på do. Så jeg ser egentlig ikke problemet rundt om undertøy kommer i berøring der. 

Og alt undertøy vil vel komme i berøring med rumpa, problemet handler vel ikke om hvilket undertøy man bruker men hva slags hygiene man har, sånn sett. Jeg merker jo også at boxeren kan sette seg der men det er jo ikke noe problem sånn sett, så lenge man dusjer og tørker seg grundig etter toalettbesøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...