Gå til innhold

Jeg trenger mye mer sex enn min kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en kvinne på 45 år som alltid har vært glad i sex. Jeg vil gjerne ha sex hver dag hvis det lar seg gjøre... han jeg er sammen med har ikke så stort behov som meg og synes ikke noe er unormalt selv om det skulle ha gått flere uker. Hvis det skulle komme til å gå flere måneder så kan jeg klage sier han. Jeg har aldri klaget, men jeg har sagt at det er viktig å sette av tid til hverandre og å ikke se feks på TV hele tiden. Noe han er veldig glad i. Det ender stort sett med at vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg føler jeg meg masete fordi det nesten alltid er jeg som tar initiativ. I begynnelsen satte han av tid til meg... ville legge seg tidlig for at vi skulle rekke å nyte hverandre, foreslo sex rett som det var, lot seg fashinere av kroppen min og meg. For meg er det akkurat på samme måte nå som det var da... han har tydligvis endret seg. Og det er ikke så lett å bli avvist heller gang på gang. Blir et hjertesukk dette....noen som har det som meg? Noen som har noen råd og tips? 

Anonymkode: 4aed7...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det er ikke veldig lite med 1-2 ganger i uken, men det er så klart kjedelig å være den eneste som tar initiativ. Jeg tror mønsteret dere har kommet inn i er vanskelig å snu. Det kan være verd et forsøk å forklare helt tydelig at du har behov for å føle deg begjært /attraktiv og at du trenger at han tar initiativ. Hvis han ikke er i stand til å respondere på det, så... tja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme sak her men kun motsatt vei. Kona vil ikke ha sex. Ønsket at alle damer var like kåt som deg.

Anonymkode: 4feb3...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den ‎02‎.‎07‎.‎2016 at 15.19, AnonymBruker skrev:
Den ‎02‎.‎07‎.‎2016 at 15.19, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en kvinne på 45 år som alltid har vært glad i sex. Jeg vil gjerne ha sex hver dag hvis det lar seg gjøre... han jeg er sammen med har ikke så stort behov som meg og synes ikke noe er unormalt selv om det skulle ha gått flere uker. Hvis det skulle komme til å gå flere måneder så kan jeg klage sier han. Jeg har aldri klaget, men jeg har sagt at det er viktig å sette av tid til hverandre og å ikke se feks på TV hele tiden. Noe han er veldig glad i. Det ender stort sett med at vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg føler jeg meg masete fordi det nesten alltid er jeg som tar initiativ. I begynnelsen satte han av tid til meg... ville legge seg tidlig for at vi skulle rekke å nyte hverandre, foreslo sex rett som det var, lot seg fashinere av kroppen min og meg. For meg er det akkurat på samme måte nå som det var da... han har tydligvis endret seg. Og det er ikke så lett å bli avvist heller gang på gang. Blir et hjertesukk dette....noen som har det som meg? Noen som har noen råd og tips? 

Anonymkode: 4aed7...a08

Hei, jeg er en kvinne på 45 år som alltid har vært glad i sex. Jeg vil gjerne ha sex hver dag hvis det lar seg gjøre... han jeg er sammen med har ikke så stort behov som meg og synes ikke noe er unormalt selv om det skulle ha gått flere uker. Hvis det skulle komme til å gå flere måneder så kan jeg klage sier han. Jeg har aldri klaget, men jeg har sagt at det er viktig å sette av tid til hverandre og å ikke se feks på TV hele tiden. Noe han er veldig glad i. Det ender stort sett med at vi har sex 1-2 ganger i uken. I tillegg føler jeg meg masete fordi det nesten alltid er jeg som tar initiativ. I begynnelsen satte han av tid til meg... ville legge seg tidlig for at vi skulle rekke å nyte hverandre, foreslo sex rett som det var, lot seg fashinere av kroppen min og meg. For meg er det akkurat på samme måte nå som det var da... han har tydligvis endret seg. Og det er ikke så lett å bli avvist heller gang på gang. Blir et hjertesukk dette....noen som har det som meg? Noen som har noen råd og tips? 

Anonymkode: 4aed7...a08

Heisann!Håper for din del at alt går bedre.1-2 ganger i uken er i min målestokk ikke lite.Har selv en kjæreste som tidligere var veldig "fram på" når det gjalds sex,men så ble det ganske gradvis stopp,uten at han vil snakke noe særlig om det.Jeg har jo sakt til han at jeg savner det og at sex betyr veldig mye for meg.Men det kommer nok ikke lenger.Til å begynne med prøvde jeg å ta initiativ til å prøve på "kos",men det ble bare "beklager,er trøtt og sliten",så det har jeg etter hvert slutta med.Vi bor ikke sammen,så derfor koser jeg meg alene!Men jeg skal innrømme jeg "sliter" psykisk med at han ikke i det heletatt har lyst på eller tar noe initiativ til sex.Så jeg har nok ikke noe annet tips enn det å kose med seg selv og heller glede seg over sitt eget seksuelle driv!

Anonymkode: c361c...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...