Gå til innhold

Tusen takk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tusen takk for at dere leste, og slettet og igangsatte hjelp da jeg kanskje var nære ved å ende livet.

Det er vanskelig for meg å takke nå, for jeg ble ikke akkurat glad da alt ble enda mer slitsomt, men jeg vet at under, problemene det ga meg, frykten, hodepinen, sjokket, redselen for å bli hentet, alle telefonene, frykten for tvangsinnleggelse, tvangsmedisinering, redselen for å bli hentet i et hytteområde, så ligger en omsorg jeg er takknemmelig for.

Jeg kunne endt livet uten å ville det, jeg er takknemmelig for hjelpen.

Og mange er takknemmelig for den, psykiateren som hjelper meg som vet om alt, den andre psykiateren som også vet om alt... men etter det familien som intet vet, de slapp å miste meg, og jeg slapp å miste livet i et innfall av fortvilelse og svartsyn.

Nå har jeg avtaler ved evt nye innfall, slik at jeg skal greie det, men jeg må ringe akuttpsykiatrien, uansett om jeg er på ferie, i fjellet i utlandet, jeg må si /sette ord på fortvilelsen, og jeg har erfart at de faktisk kan si ord som kan sette fortvilelsen i et slikt perspektiv at jeg ser vannviddet i å ville velge døden.

Så tusen takk for hjelpen, jeg vil leve, selv om jeg i sorgen kan drukne og ikke greie se klart.

 

Anonymkode: 59f30...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...