Gå til innhold

Trening uke 27


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg hadde 2 hele dager mellom første og andre ferietur og fikk trent på treningstudio begge de dagene. 1 time tirsdag og 1 time onsdag. 

Ellers tråkker jeg rundt hele dagene nå mens jeg er på ferie, men trening kan det vel ikke kalles å tråkke rundt i bygster :)

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært borte et par dager, men fikk til 3 gå/løpeturer. Ikke fornøyd, da jeg kunne fått til flere turer, og det ble litt mye: "Har du lyst til å trene? Eh, nei..." Så denne uken stilles ikke det spm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
49 minutter siden, cilie skrev:

Jeg har vært borte et par dager, men fikk til 3 gå/løpeturer. Ikke fornøyd, da jeg kunne fått til flere turer, og det ble litt mye: "Har du lyst til å trene? Eh, nei..." Så denne uken stilles ikke det spm!

Kjenner meg igjen der :) jeg kommer hjem i morgen og skal trene på onsdag. Ser det er meldt regn, så da blir det ikke så mye annet en kan finne på uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det t ble to sykkelturer, men så ble sykkelen stjålet:(:angry:

Trente styrke to ganger.

Litt slappere inn mot ferien altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gargamel skrev:

Det t ble to sykkelturer, men så ble sykkelen stjålet:(:angry:

Trente styrke to ganger.

Litt slappere inn mot ferien altså. 

Lov å ta det litt roligere i ferietider! Kjipt med sykkelen din da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har en særdeles rolig ferie for tiden, og det har ikke blitt noe særlig trening på meg. Kan skylde litt på den halsforkjølelsen som satt i lenge, og nå går jeg på kraftig pennicillinkur pga borreliainfeksjon, men jeg er litt lat for tiden.

I går slo jeg imidlertid med ljå i ca 2 timer, og da var det jammen muskler i armer, rygg og mage som ble trent! Har ca 1,5 times arbeid igjen som jeg snart skal til med. Og så har dattera og jeg avtalt å gå lang tur i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se da - går jo helt i surr i disse ferietider:

Mandag - 4 km / 28 min 17 sek jogging, første gangen på en del år at jeg jogger 4 km i strekk :)

Tirsdag - 3,2 km / 1 time, tur med kjæresten ved hytta

Onsdag - 3,2 km / 1t 7 min, kveldstur med ungene ved hytta

Torsdag - ca. 7,5 km / 4,5 time, rydding og merking av turstier ved hytta

Lørdag - 3 km / 21 min 33 sek jogging

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Må bare skryte litt selv om det gjelder denne uka:

Det ble to timers ljåslått + en drøy time badmintontrening i dag!!!

Men hvorfor blir jeg MØRKERØD i ansiktet når jeg trener??? Ser ingen andre som når opp til min kulør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Den 11.07.2016 at 22.17, Gargamel skrev:

Det t ble to sykkelturer, men så ble sykkelen stjålet:(:angry:

Trente styrke to ganger.

Litt slappere inn mot ferien altså. 

Så kjedelig med sykkelen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
46 minutter siden, påskelilje skrev:

Må bare skryte litt selv om det gjelder denne uka:

Det ble to timers ljåslått + en drøy time badmintontrening i dag!!!

Men hvorfor blir jeg MØRKERØD i ansiktet når jeg trener??? Ser ingen andre som når opp til min kulør.....

I dag ble den slappeste dagen i manns minne. Kom hjem fra ferie i går og skulle egentlig trene i dag. Så fikk jeg telefon om at det blir en ny liten ferietur på oss, så da måtte jeg få fart på vaskinga av klær og ny pakking :) Har bare vært en bitteliten tur ut av huset får å hente redningsvesten min hjemme hos x' en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...