Gå til innhold

Trening uke 29


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

3 treningsøkter denne uka.

Mandag: 15 min jogging i oppoverbakke på tredemølla og 45 min styrke.

Tirsdag: Det samme.

Torsdag: Det samme.

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig er jeg tilbake her!

Begynte onsdag denne uken igjen. Onsdag, fredag og i dag, løpe 5 km. Dvs. ikke så raskt, men jeg gikk i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode ting er tre... Eller...? Kommer visst ikke over 3 ganger gå/løpeturer i ferien. Jeg har vært borte i helgen igjen, så forsvant litt på det og. Klar igjen imgn👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Endelig er jeg tilbake her!

Begynte onsdag denne uken igjen. Onsdag, fredag og i dag, løpe 5 km. Dvs. ikke så raskt, men jeg gikk i alle fall ikke.

Det høres ut som en veldig god begynnelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
53 minutter siden, cilie skrev:

Alle gode ting er tre... Eller...? Kommer visst ikke over 3 ganger gå/løpeturer i ferien. Jeg har vært borte i helgen igjen, så forsvant litt på det og. Klar igjen imgn👍

Samme her. Jeg har også vært borte i helgen, besøkt venner, vært på båttur osv. Jeg er fornøyd bare jeg får gjort noe , ikke ender opp med jojotrening, men holder vedlike litt nå i sommervarmen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Samme her. Jeg har også vært borte i helgen, besøkt venner, vært på båttur osv. Jeg er fornøyd bare jeg får gjort noe , ikke ender opp med jojotrening, men holder vedlike litt nå i sommervarmen også :)

Ja, det er jo sånn det er i ferietider. Jeg tror imidlertid alltid at jeg skal trene mer når jeg har ferie, men så blir det gjerne ikke slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Det ble en topptur på 1500m stigning. Jeg ble ganske matt i beina av å gå ned igjen, for det var klyving nesten hele veien.

I tillegg et par enklere fjellturer og en 5 km joggetur på asfalt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg skrev et langt innlegg i går kveld, men det forsvant, merkelig nok :-( Jaja, får skrive om igjen da!

Vi har hatt ei lita uke på Vestlandet, og har vært ganske så aktive. Har fått med oss både fjellturer og diverse arbeid for de gamle i slekta. Det jeg har forbrent mest kalorier på i løpet av uka, er følgende:

Tirsdag: 3 timers nedvask (vinduer + golv + mm) - de 2 siste timene i høyt tempo - var gjennomvåt av svette og kjente godt at jeg hadde brukt armer, skuldre og bein på en annen måte enn vanlig.

Onsdag: 45 minutter bratt oppover til stølen

Torsdag: 3 timers fjelltur i varierende terreng

Fredag: 1 time bratt nedover med tung oppakning + diverse småarbeid i hus og hage

Lørdag: Syklet 37 km + raket høy og fikk kjørt det vekk + diverse annet arbeid på gården.

Ellers prøver jeg å ta noen armhevinger og situps hver dag. Merker at det hjelper på armene :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
9 timer siden, cilie skrev:

Ja, det er jo sånn det er i ferietider. Jeg tror imidlertid alltid at jeg skal trene mer når jeg har ferie, men så blir det gjerne ikke slik. 

Tre treninger per uke er jo bra da :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg skrev et langt innlegg i går kveld, men det forsvant, merkelig nok :-( Jaja, får skrive om igjen da!

Vi har hatt ei lita uke på Vestlandet, og har vært ganske så aktive. Har fått med oss både fjellturer og diverse arbeid for de gamle i slekta. Det jeg har forbrent mest kalorier på i løpet av uka, er følgende:

Tirsdag: 3 timers nedvask (vinduer + golv + mm) - de 2 siste timene i høyt tempo - var gjennomvåt av svette og kjente godt at jeg hadde brukt armer, skuldre og bein på en annen måte enn vanlig.

Onsdag: 45 minutter bratt oppover til stølen

Torsdag: 3 timers fjelltur i varierende terreng

Fredag: 1 time bratt nedover med tung oppakning + diverse småarbeid i hus og hage

Lørdag: Syklet 37 km + raket høy og fikk kjørt det vekk + diverse annet arbeid på gården.

Ellers prøver jeg å ta noen armhevinger og situps hver dag. Merker at det hjelper på armene :-)

 

Ha ha ha, du gir deg ikke med den vaskinga di og småarbeid i hus og hage :D

Bortsett fra dette skal du ha ros for fjelltur og sykkeltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...