Gå til innhold

Trening uke 30


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Denne uka ble det bare to økter på meg:

Onsdag: 15 min oppvarming + 40 min styrketrening

Søndag: 5 min oppvarming + 40 min styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fornøyd med 7 av 7! - 4 gå/løpe-økter i skogen, og 3 svømmeøkter a 2000 meter. ☀️ Ikke fornøyd m inntaket av is og brie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble to joggeturer, hver på 5km. Pluss et par turer i fjell/skog.

Jeg er litt overrasket over at jeg ikke har lagt på meg noe i ferien, til tross for utskeielser og mindre "trening". Det har en tendens til å bli is, vaffel, dessert eller et eller annet hver dag + mer øl og vin enn vanlig. Forskjellen er kanskje at selv om jeg ikke har "trent", så har jeg nok vært mer aktiv enn i hverdagen hvor jeg sitter på kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så overvettes mye sist uke her heller:

torsdag - 3 km joggetur

lørdag - 3,5 km geocaching med jentungen (guttungen fortsatte med litt pokemon go og tilbakela rundt en mil :) )

søndag - 3 km joggetur

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, cilie skrev:

Jeg er fornøyd med 7 av 7! - 4 gå/løpe-økter i skogen, og 3 svømmeøkter a 2000 meter. ☀️ Ikke fornøyd m inntaket av is og brie...

Juhuuuuu! Så bra!!!! Dødsbra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Det ble to joggeturer, hver på 5km. Pluss et par turer i fjell/skog.

Jeg er litt overrasket over at jeg ikke har lagt på meg noe i ferien, til tross for utskeielser og mindre "trening". Det har en tendens til å bli is, vaffel, dessert eller et eller annet hver dag + mer øl og vin enn vanlig. Forskjellen er kanskje at selv om jeg ikke har "trent", så har jeg nok vært mer aktiv enn i hverdagen hvor jeg sitter på kontor.

Jeg har heller ikke lagt på meg i ferien, så det var deilig :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Ble ikke så overvettes mye sist uke her heller:

torsdag - 3 km joggetur

lørdag - 3,5 km geocaching med jentungen (guttungen fortsatte med litt pokemon go og tilbakela rundt en mil :) )

søndag - 3 km joggetur

 

Bra det da! Hyperlenge siden jeg har jogget..... :-P Kanskje et mål for uka å komme meg ut på en joggetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Tirsdag : Treningstudio : 15 jogging i oppoverbakke på tredemølla. 45 min styrke med apparater. ( har endret pgrammet litt med tyngre belastning og færre repitisjoner. )

Onsdag : Det samme.

Torsdag : 35 min jogging i oppoverbakke på tredemølla. 25 min styrke med apparater.

Søndag : Startet fra grønnland og vekselvis løp/ jogget/ gikk raskt opp Akerselva til Nydalen. Kjenner den turen i beina i dag.

Utenom dette har jeg gått en halvtime hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Gargamel skrev:

Det ble to joggeturer, hver på 5km. Pluss et par turer i fjell/skog.

Jeg er litt overrasket over at jeg ikke har lagt på meg noe i ferien, til tross for utskeielser og mindre "trening". Det har en tendens til å bli is, vaffel, dessert eller et eller annet hver dag + mer øl og vin enn vanlig. Forskjellen er kanskje at selv om jeg ikke har "trent", så har jeg nok vært mer aktiv enn i hverdagen hvor jeg sitter på kontor.

Sånn er det med meg også. Har ikke lagt på meg til tross for utskeielser, men i hverdagene sitter jeg på rompa 8 timer pr dag på jobb. I feriene blir det mye gåing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
30 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Tirsdag : Treningstudio : 15 jogging i oppoverbakke på tredemølla. 45 min styrke med apparater. ( har endret pgrammet litt med tyngre belastning og færre repitisjoner. )

Onsdag : Det samme.

Torsdag : 35 min jogging i oppoverbakke på tredemølla. 25 min styrke med apparater.

Søndag : Startet fra grønnland og vekselvis løp/ jogget/ gikk raskt opp Akerselva til Nydalen. Kjenner den turen i beina i dag.

Utenom dette har jeg gått en halvtime hver dag.

For ikke å snakke om hvor mye jeg kjenner det i rompa. Må gjøre dette oftere, siden jeg skal spare til sprettrumpe :)Er nok mer effektivt med Akerselva opp enn det er med tredemølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har heller ikke lagt på meg i ferien, så det var deilig :-)

Blæææh! Her hadde det sneket seg på litt i ferien ja, men heldigvis var det mest vann og noe tarminnhold og lite direkte fett. :) Ned 2,4 kg på 5 dager sier vel sitt... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...