Gå til innhold

Märtha Louise og Ari Behn skilles


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fredag ettermiddag kommer den triste nyheten om at ekteparet går hver til sitt etter 14 år som ektepar.

– Livet går ikke på skinner. Det har både Ari og jeg erfart. Men aller tydeligst blir det nå, når livet har gjort noen krumspring vi aldri hadde sett for oss. I disse dager går nemlig vi to fra hverandre. Vi avslutter ekteskapet, men forblir sammen i foreldreskapet, sier prinsesse Märtha Louise.

http://www.seher.no/kjendis/ari-behn-og-m-rtha-louise-skilles-88265

Anonymkode: d9081...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Godt nytt for dere damer. Ari Behn er endelig ledig!

Ja - løp og kjøp! 

Anonymkode: 84239...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bombe det, har i flere år hatt inntrykk av at det ekteskapet der har hanglet ut fra det jeg har sett i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, tilfeldigvis så jeg dette på vg i sta. Var ikke hjemme da så jeg var ikke på dol. Men jeg tenkte "når jeg kommer hjem er det garantert en tråd på dol om Märtha og Ari". Skulle vært synsk jeg :P:D Men om saken: Overrasker meg ikke, bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha, tilfeldigvis så jeg dette på vg i sta. Var ikke hjemme da så jeg var ikke på dol. Men jeg tenkte "når jeg kommer hjem er det garantert en tråd på dol om Märtha og Ari". Skulle vært synsk jeg :P:D Men om saken: Overrasker meg ikke, bryr meg ikke.

Vi er flere som er synske :)Måtte inn å sjekke dol jeg også da jeg så nyheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vi er flere som er synske :)Måtte inn å sjekke dol jeg også da jeg så nyheten :D

Brenn heksene!! For sikkerhets skyld. Neida. Rart ikke Märtha så det komme. Hun er også synsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Brenn heksene!! For sikkerhets skyld. Neida. Rart ikke Märtha så det komme. Hun er også synsk.

Ha ha, ja du kan så si :D

Jeg må i hvert fall være synsk. Jeg skjønte jo at de kom til å bli skilt allerede da de ble gift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor måtte jeg se denne triste nyheten nå? Lysfontenen er slukket. :(

Anonymkode: bed42...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Gargamel skrev:

Brenn heksene!! For sikkerhets skyld. Neida. Rart ikke Märtha så det komme. Hun er også synsk.

Nicklus og jeg burde gjort dette til vært levebrød. Som hun, forsto jeg allerede da de giftet seg at det bare kunne gå en vei. Må si jeg er imponert over at de overlevde i 14 år.

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Trine skrev:

Prøve seg på Mette Marit? :D

He he, jeg er ikke en gang sikker på om det blir ei dame, men et eller annet finner han på i hvert fall for å lage blest rundt seg selv. Han trenger oppmerksomhet og det ble vel litt for stille og kjedelig rundt han etter hvert. Ble nok holdt litt i tømmene i det ekteskapet og det tror jeg ikke passet han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

He he, jeg er ikke en gang sikker på om det blir ei dame, men et eller annet finner han på i hvert fall for å lage blest rundt seg selv. Han trenger oppmerksomhet og det ble vel litt for stille og kjedelig rundt han etter hvert. Ble nok holdt litt i tømmene i det ekteskapet og det tror jeg ikke passet han :)

Jeg tenkte på det i det jeg hadde postet, han kommer ikke til å finne seg ei dame, han er nok klar for en mann nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, Trine skrev:

Jeg tenkte på det i det jeg hadde postet, han kommer ikke til å finne seg ei dame, han er nok klar for en mann nå ;)

Vi er både enige og litt slemme :) Tiden får vise, men at det kommer mer fra den kanten er vel temmelig sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...