Gå til innhold

Märtha Louise og Ari Behn skilles


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Vi er både enige og litt slemme :) Tiden får vise, men at det kommer mer fra den kanten er vel temmelig sikkert.

Kryss i taket, vi er enige om noe :D Må være lov å være litt slem. Det kommer garantert mer fra den kanten. Det ville ikke overraske meg om at det kommer mye mer enn tidligere nå som han ikke er i kongefamilien lenger. Nå må han jo passe på så han ikke blir glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Trine skrev:

Jeg tenkte på det i det jeg hadde postet, han kommer ikke til å finne seg ei dame, han er nok klar for en mann nå ;)

Tipper han var lei av prinsessa, nå går han for Sonja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Livet går videre. Men hva er greia med det pisspreiket dere bedriver?

Anonymkode: 8a7ae...e47

På grense til majestetsfornærmelse.

Anonymkode: 52a18...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På grense til majestetsfornærmelse.

Anonymkode: 52a18...bb9

Folk ser ikke ut til å besitte grenser for noe som helst lengre. 

Anonymkode: 8a7ae...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri lest noe av Behn, ikke er jeg monarkist.

 

Egentlig er Märtha ganske pen, så "his loss", mer enn hennes. Han virker litt pompøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i alle fall ikke at de som selv er skilte skal sitte på sin høye hest og si det de gjør i denne tråden... Det er faktisk mennesker, som alle oss her inne, vi snakker om. Og tre uskyldige barn. Ærlig talt, denne tråden gjør meg bare trist og det er ikke fordi Märtha og Ari skiller lag (det bryr meg overhode ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg har prøvd hardt, men jeg greier ikke å si noe annet enn "det driter jeg i!!" :)

Ikke engang en aldri så liten "trist som faen"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig trist for barna deres. Det er det jo alltid for barn når foreldre skilles. Men jeg er sikker på at foreldrene har vært flinke til å snakke med barna om dette, og vil klare å følge dem opp på en god måte. Håper Ari finner seg en ok bolig i nærheten av dem. Men Bærum er ikke av det rimeligste stedet, og Ari har vel ikke så stor inntekt, har han?

Jeg ville ikke vært så overrasket hvis det hadde skjedd for noen år siden. Men nå ble jeg faktisk litt forbauset, for jeg trodde de hadde klart seg gjennom de verste brasene og funnet en måte å leve på med vanskeligetene.

 

Anonymkode: 55d8e...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har lest to av bøkene til Ari Behn: "Bakgård" og "Entusiasme og raseri". Jeg synes "Bakgård" var bra, og mener at om han ikke er Norges beste forfatter, så er han i alle fall Norges mest undervurderte forfatter. Alle elsker å hate ham, og han elsker å provosere. I Bakgård plasserer han seg selv (en hovedperson svært lik ham selv) i et homofilt miljø i Tanger, Nord-Afrika. Høydepunktet er at hovedpersonen blir voldtatt analt av en eldre dandy. Dårlig reklame for boka det her, men det er faktisk en bra bok med bra miljøskildringer. Milevis bedre enn Anne Holt f.eks.

Jeg synes "Entusiasme og raseri"  bare ble spekulativ da det spilte mye på kjendiser som hovedpersonen (~ham selv) hadde sex med. Skrevet for media. Jeg følte jeg "gjennomskuet" forfatteren og fikk ikke så mye ut av den.

Ergo tror jeg Ari Behn ville elsket kommentarene i denne tråden, f.eks det om at han kanskje sjekker opp Kong Harald. Det er som ham skulle skrevet det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutes ago, Gargamel said:

Jeg har lest to av bøkene til Ari Behn: "Bakgård" og "Entusiasme og raseri". Jeg synes "Bakgård" var bra, og mener at om han ikke er Norges beste forfatter, så er han i alle fall Norges mest undervurderte forfatter. Alle elsker å hate ham, og han elsker å provosere. I Bakgård plasserer han seg selv (en hovedperson svært lik ham selv) i et homofilt miljø i Tanger, Nord-Afrika. Høydepunktet er at hovedpersonen blir voldtatt analt av en eldre dandy. Dårlig reklame for boka det her, men det er faktisk en bra bok med bra miljøskildringer. Milevis bedre enn Anne Holt f.eks.

Jeg synes "Entusiasme og raseri"  bare ble spekulativ da det spilte mye på kjendiser som hovedpersonen (~ham selv) hadde sex med. Skrevet for media. Jeg følte jeg "gjennomskuet" forfatteren og fikk ikke så mye ut av den.

Ergo tror jeg Ari Behn ville elsket kommentarene i denne tråden, f.eks det om at han kanskje sjekker opp Kong Harald. Det er som ham skulle skrevet det selv.

Synes du disse bøkene skildrer råheten og lidenskapen like godt som den skildres i Aune Sands "Jordbærmus"? Jeg sikter da til den første boken. ("Plaskvåt" skuffet synes jeg var skuffende og for indirekte).

Anonymkode: bed42...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du disse bøkene skildrer råheten og lidenskapen like godt som den skildres i Aune Sands "Jordbærmus"? Jeg sikter da til den første boken. ("Plaskvåt" skuffet synes jeg var skuffende og for indirekte).

Anonymkode: bed42...b06

Jeg har ikke lest Aune Sand, så jeg vet ikke. Filmen "Dis" var fenomenalt dårlig, så jeg tviler på om bøkene er min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror de englene og lysfontene blir for mye selv for garvede kunstnere som Ari.

Anonymkode: 68999...a52

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Anonymkode: 52a18...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, ekte nick skrev:

Hvorfor er det ok å mobbe noen?

 

Jeg synes du vanner ut begrepet "mobbing" . Det er noe annet å tulle med folk som har til hensikt å provosere og selv er veldig rå mot andre. Det være seg Donald Trump, Snoop Dogg eller Otto Jespersen. Man kan ikke stille på fest i påfuglkostyme og så ikke tåle spøkefulle kommentarer, for å bruke samme bilde som i artikkelen.

Ari Behn har tjent penger på  å skrive utleverende og provoserende om problemene til andre kjendiser, mest kjent Anne-Kat Hærland. Når han skriver seg selv inn i en homo-roman kan han ikke bli butthurt (pun intended) over at folk tuller med det etterpå. Det har han helt åpenbart kalkulert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Gargamel said:

Når han skriver seg selv inn i en homo-roman kan han ikke bli butthurt (pun intended) over at folk tuller med det etterpå. Det har han helt åpenbart kalkulert med.

Var vel en grunn til at du leste den?

Anonymkode: 68999...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var vel en grunn til at du leste den?

Anonymkode: 68999...a52

Ja, jeg leste vel en beskrivelse av innholdet og skjønte at det måtte være noe for meg.

I tillegg er det sånn at han var anerkjent før han ble sammen med Mârtha, men han ble av en eller annen grunn sett på som premiedust etterpå. Det gjorde meg nysgjerrig på hva han egentlig skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...