Gå til innhold

Hemoroideoperasjon og mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er henvist til operasjon av hemoroider som jeg fikk i forbindelse med graviditet for mange år siden. De er ikke blødende og jg tror de kun er utvendige utposninger. Uansett så skal de tas bort snart, men jeg har fått mensen! Kan operasjonen utføres tross dette? Jeg har vært plaget med løs mage lenge og er til utredning for dette. Jeg må kvitte meg med hemoroidene pga smerter og ubehag ved mye dobesøk! Er det forresten trygt å få dem fjernet når magen er så løs og jeg ofte må på do? (2-4 ganger hver dag).

Haster litt da jeg har time hos kirugisk post snart...

 

Anonymkode: d420b...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er ikke ekspert på hemoroidebehandling, men jeg kan ikke se at det skulle bety noe at du har menstruasjon når inngrepet utføres. Hør med kirurgisk avdelingen ang det med diare.

Lykke til, vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...