Gå til innhold

Kan banken bare trekke for penger ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså kan banken bare trekke for penger når det kommer penger inn på kontoen din? 

Anonymkode: 949ae...182

Er det gjeld til banken?

Anonymkode: 94a90...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det gjeld til banken?

Anonymkode: 94a90...759

Jeg har 5000 kr som jeg skylder banken som jeg har brukt på et mastercard, så det er vel gjeld? De har aldri trukket meg, men jeg har mista kodebrikken min så får ikke sjekka om de har trukket eller ikke og jeg blir veldig paranoid på dette, tenk hvis de plutselig gjør det også står jeg i kassa..må jo gå å ta ut så fort pengene kommer inn i morgen..

Anonymkode: 949ae...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 5000 kr som jeg skylder banken som jeg har brukt på et mastercard, så det er vel gjeld? De har aldri trukket meg, men jeg har mista kodebrikken min så får ikke sjekka om de har trukket eller ikke og jeg blir veldig paranoid på dette, tenk hvis de plutselig gjør det også står jeg i kassa..må jo gå å ta ut så fort pengene kommer inn i morgen..

Anonymkode: 949ae...182

Du får en faktura en gangg i måneden, og der står minimums beløpet du må betale denne måneden. Restbeløpet jetaler du rn skyhøy rentesats på. Så ikke utsett tilbakebtalingen.

Anonymkode: 94a90...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får en faktura en gangg i måneden, og der står minimums beløpet du må betale denne måneden. Restbeløpet jetaler du rn skyhøy rentesats på. Så ikke utsett tilbakebtalingen.

Anonymkode: 94a90...759

hva  mener du ? når kommer det så langt at de begynner å trekke bort alle penger jeg får på konto? hørte om en dame som dette skjedde med

Anonymkode: 949ae...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva  mener du ? når kommer det så langt at de begynner å trekke bort alle penger jeg får på konto? hørte om en dame som dette skjedde med

Anonymkode: 949ae...182

Har du tatt opp en uten å ha betalt tilbake noe? Har du fått purringer? Har du i det hele tatt planlagt å betale tilbake?

Anonymkode: 94a90...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt opp en uten å ha betalt tilbake noe? Har du fått purringer? Har du i det hele tatt planlagt å betale tilbake?

Anonymkode: 94a90...759

Jeg har hatt yst til å betale tilbake ja, men jeg har ikke pengene til det. Er penge rjeg har lånt for lenge siden da jeg var dum for å si det sånn. Ja, det har vel økt fra 4 - 5000 kr i renter eller purringer eller jeg vet ikke hva. Jeg forstår ikke noe av det- 

Anonymkode: 949ae...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt yst til å betale tilbake ja, men jeg har ikke pengene til det. Er penge rjeg har lånt for lenge siden da jeg var dum for å si det sånn. Ja, det har vel økt fra 4 - 5000 kr i renter eller purringer eller jeg vet ikke hva. Jeg forstår ikke noe av det- 

Anonymkode: 949ae...182

Jeg tok opp et lån på 4000 mener jeg, så har det økt 1000 kr til kr 5000.

Anonymkode: 949ae...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok opp et lån på 4000 mener jeg, så har det økt 1000 kr til kr 5000.

Anonymkode: 949ae...182

Du "mener" det. Har du virkelig så dårlig styring på økonomien? Kanskje på tide å betale tilbake da, før ting går til helvete.

Anonymkode: 94a90...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med null jobb så er det litt vanskelig. Jeg tok opp lån på så mye for å bruke til en ferie en sommer for 2 år siden. Jeg skulle betale tilbake dette da jeg ikk stipendpengene mine, men så plutselig var det kommet en regel om at ingen fikk stipend lenge romtrent så da var jeg litt fucked. 

Anonymkode: 949ae...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med null jobb så er det litt vanskelig. Jeg tok opp lån på så mye for å bruke til en ferie en sommer for 2 år siden. Jeg skulle betale tilbake dette da jeg ikk stipendpengene mine, men så plutselig var det kommet en regel om at ingen fikk stipend lenge romtrent så da var jeg litt fucked. 

Anonymkode: 949ae...182

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt er det noe som heter. Særdeles dumt å ta opp kredirtkortgjeld for å dra på ferie. Du bør snarest kontakte banken for å finne en nedbetalingsplan.

Anonymkode: 94a90...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt er det noe som heter. Særdeles dumt å ta opp kredirtkortgjeld for å dra på ferie. Du bør snarest kontakte banken for å finne en nedbetalingsplan.

Anonymkode: 94a90...759

Jeg var 18 år, og ja har endret meg litt siden da.

Med null jobb så er det litt vanskelig. Jeg tok opp lån på så mye for å bruke til en ferie en sommer for 2 år siden. Jeg skulle betale tilbake dette da jeg ikk stipendpengene mine, men så plutselig var det kommet en regel om at ingen fikk stipend lenge romtrent så da var jeg litt fucked. 

Anonymkode: 949ae...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en 2 år gammel gjeld som du ikke vet om du har mottatt purringer på og du ikke har betalt eller avtalt en nedbetalingsplan med banken om, så har du nok mottatt en brev om at kreditor vil trekke beløpet rett fra arb.giver/nav. Du får se det positive i det. Om de har trekt hele beløpet så er du kvitt gjelden. Og har det bare rentet seg 1000 kr på 2 år så er du heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...