Gå til innhold

Trening uke 33


Lillemus

Anbefalte innlegg

Tirsdag - 6,3 km / 75 min gå-joggetur med jentungen

Onsdag - 3,1 km / 55 min rusletur med kameraet

Torsdag - 3 km / 19:52 min, joggetur, delvis med kjæresten, jeg satte ny pers på 3 km!

Fredag - 4 km / 63 min, gå-joggetur med jjentungen, men vi jogget mye mer enn på tirsdag altså, vi ble bare stående i hagen hos pappan og bonusmora og skravle i minst 20 min om ikke lenger. :)

Søndag - vi har vært på Rypetoppen Adventurepark i Meråker og jeg er totalt utslitt! Ikke noe løping eller trening på den måten, men masse tunge trapper opp til den største zip-linen (vanvittig morsomt!) og klatring i mange løyper oppe i trærne hvor jeg antagelig brukte muskler som aldri har vært i bruk tidligere... Mye balansering og litt klatring og vanvittig morsomt! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Styrketrening mandag

Joggetur 11 km på tirsdag

Styrketrening onsdag og fredag

Sykling 8 km onsdag og fredag

Kjapp koggetur 5 km lørdag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet kommer ofte i veien for trening ;).

 

Har stadig ambisjoner om mer, men sist uke ble det med to gode treningsøkter på senteret (ca. 30 min. oppvarming/utholdenhet og 40 min. ganske intensiv styrke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært bortreist torsdag-søndag (har kjørt nærmere 200 mil), så det ble ikke mye trening denne uka:

Mandag: Syklet til og fra jobb - 14, 5 km + rask tur i skogen 8,7 km

Tirsdag: Syklet til jobb + 25 min styrketrening 

Lørdag: Rusletur 4 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Elendig uke. To treningsøkter og en gåtur. Styrer med så mye på en gang for tiden og tror tiden fremover også blir litt hektisk.

Blir ikke noe trening i dag heller, men i morgen SKAL jeg trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...