Gå til innhold

Jeg liker å spise ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutes ago, Gondor said:

Hva slags ting?

cola

chips

sjokolade

kaker

gjærbakst-kaker

kjeks

Men men... :(

Anonymkode: fb2cb...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som det er så veldig bra, men det vet du vel. Kanskje du kan prøve å kutte ut en ting av gangen? Gå over til mørk sjokolade og bare unne deg det en gang i uken? Vet ikke. Du finner sikkert ut av det.

God natt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Gondor said:

Høres ikke ut som det er så veldig bra, men det vet du vel. Kanskje du kan prøve å kutte ut en ting av gangen? Gå over til mørk sjokolade og bare unne deg det en gang i uken? Vet ikke. Du finner sikkert ut av det.

God natt!

Nei, det var mest ment for å klage. Mørk sjokolade syns jeg ikke er noe godt, uansett er det like mange kalorier. I en halvannenlitersflaske med Kokka Kola så er det 630 kcal. Eller 159 g sukker.

Anonymkode: fb2cb...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, AnonymBruker said:

cola

chips

sjokolade

kaker

gjærbakst-kaker

kjeks

Men men... :(

Anonymkode: fb2cb...ec4

Spiser du cola?

Anonymkode: ea29a...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutes ago, AnonymBruker said:

Spiser du cola?

Anonymkode: ea29a...712

Nei, egentlig ikke. Det at jeg ikke husket å ta med at jeg også likte å drikke ting som inneholder kalorier, det var kanskje en bommert.

Anonymkode: fb2cb...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...