Gå til innhold

Prioriteringer...?


umakenverdt

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, frosken skrev:

Forhåpentligvis blir i morgen en bedre dag for deg. Prøv å legg dagen i dag bak deg, få deg en god natts søvn og sats på at ting kjennes litt annerledes ut i morgen.

Jeg håper det. Jeg synes det er så vanskelig ikke å gjøre noe dumt i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, umakenverdt skrev:

Jeg håper det. Jeg synes det er så vanskelig ikke å gjøre noe dumt i dag :(

Har du klart å la være så langt? I så fall synes jeg det er en kjempeinnsats - og at du nå uansett hva du har og ikke har gjort skal begynne å tenke på å få lagt deg for natten.

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trine skrev:

Kanskje du bør lære noen teknikker for å takle hverdagslige ting bedre. Det er noe du kan ta opp med behandleren din, dersom du ikke allerede har gjort det. Jeg kan ikke gi noen råd når det gjelder reaksjoner for jeg reagerer både for mye og feil. Ikke vet jeg heller om du faktisk har grunn til reaksjonen og at du bare er for streng mot deg selv, eller om reaksjonene er for voldsomme.

Reaksjonene er i alle fall enormt uhensiktsmessige. Får snakke med behandler om det er noen teknikker jeg kan bruke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, umakenverdt skrev:

Reaksjonene er i alle fall enormt uhensiktsmessige. Får snakke med behandler om det er noen teknikker jeg kan bruke. 

Ja, gjør det. Det finnes helt sikkert måter å lære seg å kontrollere reaksjoner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, frosken skrev:

Har du klart å la være så langt? I så fall synes jeg det er en kjempeinnsats - og at du nå uansett hva du har og ikke har gjort skal begynne å tenke på å få lagt deg for natten.

Ja, jeg har ikke gjort noe dumt, selv om jeg har vært mye frem og tilbake i dag. Dagen har ikke vært særlig produktiv for å si det slik. Men ingen overspising eller annet som er minst like dumt.

Jeg vil jo ikke, jeg får bare ikke til å stå i det. Ikke har jeg fått lest det jeg skulle heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, umakenverdt skrev:

Ja, jeg har ikke gjort noe dumt, selv om jeg har vært mye frem og tilbake i dag. Dagen har ikke vært særlig produktiv for å si det slik. Men ingen overspising eller annet som er minst like dumt.

Jeg vil jo ikke, jeg får bare ikke til å stå i det. Ikke har jeg fått lest det jeg skulle heller. 

Men da har du jo stått i følelsene, slik jeg ser det. Du har riktignok ikke klart å lese midt oppe i stormen, men du har klart å la være å overspise eller handle destruktivt på andre måter. Jeg synes du har gjort en god jobb i dag:-) Nå må du prøve å få lagt deg, slik at du kan få avsluttet denne vanskelige dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, frosken skrev:

Men da har du jo stått i følelsene, slik jeg ser det. Du har riktignok ikke klart å lese midt oppe i stormen, men du har klart å la være å overspise eller handle destruktivt på andre måter. Jeg synes du har gjort en god jobb i dag:-) Nå må du prøve å få lagt deg, slik at du kan få avsluttet denne vanskelige dagen.

Jeg får prøve å sove da. Helst skulle jeg ha lest nå da, men vet ikke hvor lurt det er heller. 

Er det det som ligger i å stå i følelsene. Må man ikke prestere noe annet under det også, eller gjelder det bare å la være å gjøre dumme ting?

Jeg rotet fælt til dette her innlegget. Men takk for all hjelp i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, umakenverdt skrev:

Jeg får prøve å sove da. Helst skulle jeg ha lest nå da, men vet ikke hvor lurt det er heller. 

Er det det som ligger i å stå i følelsene. Må man ikke prestere noe annet under det også, eller gjelder det bare å la være å gjøre dumme ting?

Jeg rotet fælt til dette her innlegget. Men takk for all hjelp i dag. 

Det er mer enn nok å la være å gjøre dumme ting når du har en ordentlig dårlig dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 22.58, umakenverdt skrev:

Jeg får prøve å sove da. Helst skulle jeg ha lest nå da, men vet ikke hvor lurt det er heller. 

Er det det som ligger i å stå i følelsene. Må man ikke prestere noe annet under det også, eller gjelder det bare å la være å gjøre dumme ting?

Jeg rotet fælt til dette her innlegget. Men takk for all hjelp i dag. 

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...