Gå til innhold

Svømmehall som er ikke dypere enn 120-150 ??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei finners det svømmehall i Oslo som er ikke dypere enn 120-150 cm ?? Vil lære å svømme på egen hånd !! Ønsker ikke kurs osv..... 

Takk for hjelpen 

Ha fortsatt en fin dag 

Anonymkode: 9ae44...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei finners det svømmehall i Oslo som er ikke dypere enn 120-150 cm ?? Vil lære å svømme på egen hånd !! Ønsker ikke kurs osv..... 

Takk for hjelpen 

Ha fortsatt en fin dag 

Anonymkode: 9ae44...328

På Frognerbadet er det i hvertfall et stort basseng som ikke har full dybde, har mistanke kom at dette er eneste sted, men vet ikke sikkert. Sesongen i Frognerbadet er vel dessuten snart på hell for i år.

 

Ellers har jo flere av de store hallene barnebassenger på  ca. 70-90 cm. dybde, vet ikke om det er noen begrensninger på bruken av dette for voksne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, takk for rasksvar. :rolleyes: Hvordan vet man at det er ikke dypere enn så så mye på Frognerbadet ??? Har vært der en gang, det var så mye folk som svømte , dermed dro jeg bare hjem igjen !! 

tror ikke voksen kan være i barnebassenget , dessverre .😢

Anonymkode: 9ae44...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, takk for rasksvar. :rolleyes: Hvordan vet man at det er ikke dypere enn så så mye på Frognerbadet ??? Har vært der en gang, det var så mye folk som svømte , dermed dro jeg bare hjem igjen !! 

tror ikke voksen kan være i barnebassenget , dessverre .😢

Anonymkode: 9ae44...328

Vet ikke, får håpe du får bedre svar fra andre. Fant det ikke ut ved et kjapt søk, men du kan jo bare ringe dit å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Xtra skrev:

Vet ikke, får håpe du får bedre svar fra andre. Fant det ikke ut ved et kjapt søk, men du kan jo bare ringe dit å høre.

Okey, prøvde å ringe å høre med dem, men de som har styr på alle badene i Oslo vet ikke engang hvor dypt det er der og der, dermed måtte jeg ringe dirkte til badene , men de svar jo aldri :mellow: men men tusen takk for så langt 😘

Anonymkode: 9ae44...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey, takk for rasksvar. :rolleyes: Hvordan vet man at det er ikke dypere enn så så mye på Frognerbadet ??? Har vært der en gang, det var så mye folk som svømte , dermed dro jeg bare hjem igjen !! 

tror ikke voksen kan være i barnebassenget , dessverre .😢

Anonymkode: 9ae44...328

Er det ikke vanligvis sånn at det er grunnere i den ene enden? Men om bassenget er delt av i lengder så kan man jo ikke svømme på tvers heller... Å svømme i barnebasseng er vel nesten håpløst, det må være en viss dybde for at du ikke skal slå knærne nedi, man ligger jo ikke rak i vannflata liksom - ikke før man lærer det ordentlig i alle fall.

Men tommel opp for at du vil lære å svømme! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, cathlin skrev:

Bislett bad

Hvor dypt er det, minst og maks dypt :rolleyes:?? Men 1800 kroner for medlemskap kun en måned !!!  :(

Tusen takk for hjelpen !! :wub:

Anonymkode: 9ae44...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dypt er det, minst og maks dypt :rolleyes:?? Men 1800 kroner for medlemskap kun en måned !!!  :(

Tusen takk for hjelpen !! :wub:

Anonymkode: 9ae44...328

Ut fra hjemmesiden deres så er dette tydeligvis et sted for voksne (barn har adgang kun i helgene) som ikke bare vil svømme og bade, men også trene, men jeg synes prisene var hårreisende! På Pirbadet her i Trondheim koster et årskort til svømmeanlegget 6216,-, men der er det åpent for barn i hele åpningstiden. Et år på Bislett Bad vil koste 21.600,-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dypt er det, minst og maks dypt :rolleyes:?? Men 1800 kroner for medlemskap kun en måned !!!  :(

Tusen takk for hjelpen !! :wub:

Anonymkode: 9ae44...328

Hei! Hvor høy er du? Hvis du er 1,65 kan du nå bunnen hele veien hvis du står og samtidig ha hodet over vann. Ellers har de på svømmeakademiet (Google det) et enda grunnere basseng. De har gode svømmekurs for voksne, vet ikke om det er tilgang til bassenget utenom kurs. Hør med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, cathlin skrev:

Hei! Hvor høy er du? Hvis du er 1,65 kan du nå bunnen hele veien hvis du står og samtidig ha hodet over vann. Ellers har de på svømmeakademiet (Google det) et enda grunnere basseng. De har gode svømmekurs for voksne, vet ikke om det er tilgang til bassenget utenom kurs. Hør med dem. 

Jeg er kort vokst og er 163 cm , men er det sånt at hele veien er dypt med 1,65 m , eller starte det på 60-90 cm ?? Ja har søkt og vært på svømmekurs i akademiet, dermed nå kan jeg det minste gå inn i vannet og er ikke redd for vann .  Jeg tenkte å lære meg selv å svømme, men tror ikke mulig, nå som det er dypere basseng i Oslo, utenom Bislett bad da :(( som barn så likte jeg å svømme litt, men etter en ulykke, så var jeg redd for vann og har glemt svømmeteknikkene :() i akademiet er det ikke mulig å svømme/trene uten om noe kurs og der kan du kun trene i kurstiden ( altså kun 40 min en gang i uka ) 😩 

tusen hjertelig takk for hjelpen, da tror jeg det blir Bislett bad :wub:

Ha fortsatt en fin dag 

R.H

Anonymkode: 9ae44...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...