Gå til innhold

Oslos bratteste! Løp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i veldig dårlig form, har trent veldig sporadisk det siste halve året egentlig, men har tidligere vært i grei form, og har gjennomført halvmaraton på et tidspunkt. Men nå er jeg i fryktelig dårlig form, og ønsker å sette meg noen mål her i livet. Kunne tenke meg gjennomføre løp for å ha noe å jobbe mot. Kunne tenkt meg å melde meg på oslos bratteste, men er som sagt i kjempe dårlig form og løpet er 1 oktober allerede. 
Noen her som har løpt det? Må jo være umulig å løpe opp hele?  he he. 

Kunne tenke meg bare å gjennomføre for å ha noe å trene frem til. Om det så blir å gå mer enn å løpe. Føler at hvis jeg melder meg på noe som er lenger unna også, så blir jeg mer demotivert. Noen her som har noen tips til hvordan trene fremover? Har jo tilgang til ypperlige bakker i nærområdet og kan kjøre til slalombakken også for å trene. 

Anonymkode: 30ee1...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
Den 26.8.2016 at 20.50, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er i veldig dårlig form, har trent veldig sporadisk det siste halve året egentlig, men har tidligere vært i grei form, og har gjennomført halvmaraton på et tidspunkt. Men nå er jeg i fryktelig dårlig form, og ønsker å sette meg noen mål her i livet. Kunne tenke meg gjennomføre løp for å ha noe å jobbe mot. Kunne tenkt meg å melde meg på oslos bratteste, men er som sagt i kjempe dårlig form og løpet er 1 oktober allerede. 
Noen her som har løpt det? Må jo være umulig å løpe opp hele?  he he. 

Kunne tenke meg bare å gjennomføre for å ha noe å trene frem til. Om det så blir å gå mer enn å løpe. Føler at hvis jeg melder meg på noe som er lenger unna også, så blir jeg mer demotivert. Noen her som har noen tips til hvordan trene fremover? Har jo tilgang til ypperlige bakker i nærområdet og kan kjøre til slalombakken også for å trene. 

Anonymkode: 30ee1...5e9

Jeg bor ikke i Oslo og har ikke prøvd det løpet. Jeg vil bare råde deg til å sette deg ditt eget mål for tidsbruk og fokusere på det. Plasseringen kan du ikke gjøre så mye med, for det kommer jo an på de andre. Det kan være greit å se resultatene fra i fjor for å være litt forberedt på hvor du vil havne.

I et sånt stort, folkelig løp er det enorm spredning i feltet. Jeg regner med at mange ikke løper hele veien opp 

Du har nok tid til å få stor fremgang, så lykke til!

Du kan godt poste noen generelle vendinger om hvordan det gikk, (men uten å røpe tiden hvis du vil være anonym!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke deltatt selv, men vet at det er flere som ikke er topptrente som er med her. 

Har sett at mange går, og noen har til og med matpause oppover der. 

Det er en tøff løype, med mye stigning. 

Lykke til om du skal delta. 

Anonymkode: b36d7...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tusen takk for svar. Trådstarter her. Jeg har fått trent litt.  Og i går gikk jeg en løype som var generelt brattere i stigning enn oslos bratteste. greier nok ikke løpe løypen, men ser at jeg hvertfall kommer meg til topps. Men tenker at når dagen er der har man nok litt ekstra å gi mot slutten og greier kanskje å gi litt ekstra da med løpingen på slutten. Er spent :-) 

Anonymkode: 30ee1...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...