Gå til innhold

Råtne tenner og kul i munnen


Annepålandet

Anbefalte innlegg

Annepålandet

Hei

Jeg har et par råtne jeksler. En på hver side av munnen. På den ene siden, nede nest bakerst har jeg lenge hatt en hard kul. Et par år tror jeg. Det gjør ikke vondt. Når jeg kjenner med hendene på kjevene føles det som om jeg har mindre benmasse på den siden hvor jeg har kulen. Kan denne kulen være ben eller en slags ny tann som vokser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Annepålandet skrev:

Hei

Jeg har et par råtne jeksler. En på hver side av munnen. På den ene siden, nede nest bakerst har jeg lenge hatt en hard kul. Et par år tror jeg. Det gjør ikke vondt. Når jeg kjenner med hendene på kjevene føles det som om jeg har mindre benmasse på den siden hvor jeg har kulen. Kan denne kulen være ben eller en slags ny tann som vokser ut?

Det er nok en bestennelse. Slik betennelse kan føre til tap av benmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annepålandet

Tusen takk for svar :). Kan jeg gjøre noe med det selv, eller er det slikt man absolutt må til tannlegen med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annepålandet skrev:

Hei

Jeg har et par råtne jeksler. En på hver side av munnen. På den ene siden, nede nest bakerst har jeg lenge hatt en hard kul. Et par år tror jeg. Det gjør ikke vondt. Når jeg kjenner med hendene på kjevene føles det som om jeg har mindre benmasse på den siden hvor jeg har kulen. Kan denne kulen være ben eller en slags ny tann som vokser ut?

Jeg har to klumper under tungen, har også lurt på om dette er tenner eller ben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annepålandet
22 minutter siden, slabbedask skrev:

Å fy flate. Da må jeg det. Det er noe i den gata jeg har fått med meg tidligere, hadde håpet at det ikke var så farlig. Det med hjertet har jeg hørt om før. Byller i hjernen sier meg ingenting, kanskje like greit.

Tusen takk for svar, kleint å ta opp med bekjente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...