Gå til innhold

Bekymret jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 24 år og går på Cerazette. For tre dager siden fikk jeg en helt intens kløe og svie i underlivet, hadde litt tykk hvit utflod, regnet med det er sopp og tok en 150 mg diflucan dagen etterpå. Samme ettermiddag fikk jeg mensen. Jeg har aldri hatt mensen på mine 8 måneder på Cerazette, bare spotting eller brun utflod. Nå er det "ordentlig"  blødning, såpass at jeg må gå med bind. Nå har det gått to dager siden diflucan, og føler meg bedre men ikke helt god. I går fikk jeg intense magesmerter nederst i magen,  og det har jeg i dag også, og vondt i korsryggen (det kommer i kramper) så vonde at jeg må legge meg ned.. Det føles som det er i blæreområdet, og stråler litt ned i under på en måte. I dag føles det som jeg har feber, og en intens hodepine, smertestillende fungerer ikke så bra. Jeg føler også som om skjeden har "feber" på et vis.. Hva kan dette være symptomer på? Litt bekymret.. Jeg har hatt bare hatt sex med min kjæreste det siste året. Hadde det sist for fem dager siden, og da måtte jeg løpe i dusjen for det svidde sånn..

Hva kan være galt meD meg? 

Anonymkode: 5d2d5...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh.. høres ut som du har fått en kjønnssykdom. Mange tegn for det.. feber, utflod, svie og kløe. Men jeg er ingen lege. Spent på hva overlegen Mette sier om det her. Håper du får hjelp fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Ved sterke, akutte underlivssmerter er det flere ting man kan tenke på. Graviditet med begynnende abort, graviditet utenfor livmoren, underlivsbetennelse, evt virusinfeksjon som herpes, eggstokkcyste som det har gått hull på eller som har dreiet seg rundt, evt andre ting som blindtarmsbetennelse.

Jeg synes at dine symptomer krever snarlig undersøkelse, prøv å få en time så fort som mulig for utredning og behandling.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Graviditet uten for livmor og abort er ledsaget av blødning.

Jeg håper du får det avklart ganske snart.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...