Gå til innhold

Hvor dum kan man være...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg falt for en mann for tre år siden, og jeg falt hardt. Og vi hadde det flott slik man har det helt starten i et forhold, forelsket, alt er rosenrødt, lever på en sky. Det at han hoppet av skyen etter 6 måneder så ikke jeg. Eller, jeg ville ikke se. Jeg elsket ham noe så sinnsykt! Skummelt hvor hjernedød man blir! Så vi møttes når han kunne, hadde sex når han følte for det, jeg la ut for det ene og det andre da han slet økonomisk. Alt for å tekkes ham. Helt til jeg fant ut at han surfet etter andre damer på nett. Da ble det slutt. Det at han tydeligvis hadde levd som singel lenge fikk jeg ikke helt til å henge på greip da han tok meg med til familie og venner, oppførte seg som en kjæreste når vi møttes. Og jeg fikk den kjipeste kjærlighetssorgen noensinne, trodde jeg skulle dø. Tagg og bar meg på SMS og mail. Til slutt blokkerte han meg.

Etter et års pause møttes vi igjen, og bygde opp et forhold, sakte men sikkert. Og etter nye 6 måneder så logger han mer og mer ut. Jeg var så lykkelig for å få ham tilbake (hva nå enn jeg skulle med en utro løgner...). Denne gangen ble familie og de nærmeste vennene holdt utenfor. Men jeg valgte likevel å ignorere. Kom når han ropte, ble hjemme når han har andre planer. Flere frustrerte SMS og mail fra meg. Gud jeg gremmes! 

Og nå skal vi snart på tur, bare vi to. For sent å avbestille. Kan jo la være å reise, men nå har jeg i det minste rett fokus, mine følelser for ham er endelig ved å dø ut. Jeg skal nyte denne ferien, behandle ham som en venn, ikke noe mer. Og kutte alle bånd når vi kommer hjem, det får være nok nå.

Ser jo nå endelig at jeg har kun vært en behagelig hvilepute for ham. Venn, elskerinne, kokk, reisekompis, lommebok. Men hvordan kan han være så kald og kynisk? Han sier at han bryr seg og har følelser for meg, men da behandler man ikke folk på den måten.

Nå blir det i det minste ikke mer sex på ham, ingen flere lån, ikke mer kos, ingen flere SMS, ingen tigging fra min side, bygge opp hans ego.

Nå er jeg ute på nett igjen, skriver med flere flotte og hyggelige menn. Finne en god fyr som jeg kan behandle bra, og omvendt, uten baktanker.

Aldri for sent å våkne opp, kunne bare ønske jeg hadde valgt å godta tapet for tre år siden, og latt det være med det.

Et hjertesukk fra meg bare, tømme hodet litt, føles godt, vite at jeg er på rett vei :)

Anonymkode: 8d5d4...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Snill og litt godtroende jente som blir utnyttet av en drittsekk av en mann. Dessverre er du mildt sagt ikke alene om en sånn historie. 

Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan ferien deres var. En slik tur, gitt historien, høres ut som russisk rulett med seks kuler i revolveren. Fint med intensjonen om at "det var det" - dessverre er veien til helvete brolagt med gode intensjoner og en slik mann (jeg tror ikke han er psykopat, men kanskje både manipulerende og overbevisende) vil nok gjøre det han kan for å få deg tilbake i klisteret sitt. Denne typen menn har god trening i det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg bare til her og sier at det du forteller her er nok ganske vanlig og kanskje ganske menneskelig også, både for gutter og jenter vil jeg påstå.

Man forelsker seg i en person som ikke har de sammen følelsene tilbake ,men som utnytter situasjonen. Så blir man avvist og såret, men etter en stund gir man vedkommende en ny sjangse,men så ender det opp som første gang og man blir på nytt såret og skuffet.

Dette tror jeg nok bare vil fortsette.

Og når du sier at du dekker økonomiske utgifter for han også så har jeg nok ville ha satt på bremsene og sett meg om etter en annen. En som viser den samme interessen og de samme følelsene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...