Gå til innhold

Utslett på hender og føtter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et utslett på hendene, abluene og på føttene mine, både under og oppå føttene og inni og utpå hendene. Det er små nupper 1-2mm som er helt hvite og fylt med en blank / hvit aktig væske. Utsletter klør veldig mye og det er veldig mange nupper. Inni hendene er de mere gjemt under huden enn på oversiden av hendene og på føttene. Under føttene er de samlet mitt på og de kan være litt større. Har hatt utslettet i ca 2 uker nå, det begynte med kanskje 1-2 nupper på hendene, men etter det har det bare "eksplodert" og nå har jeg så mange nupper at jeg ikke har sjans til å telle dem. Har også nettopp hatt et ganske ille utslag av Skabb, men det var så og si borte for ca en månede siden.

Anonymkode: 44555...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Det er noe som heter Pustulosis Palmoplantaris som man kan få inne i hendene og under føttene, men disse er ikke væskefylte og du oppfyller ikke kriteriene. 

Vært hos lege, og har du fått svar?

Anonymkode: ccba7...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...