Gå til innhold

Penis forstørrelse sannhet ell fake


Espama525

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har sett mye på penis forstørrelse hva vil dere anbefale så får penis større? 

Men er usikker om det vil fungere her link http://trial.virilityex.com/norway/mobile/index.php?CID=1026c8a8dd935b1dbb7593abb9db6a&SID=203068&SRC=&AID=328747&ARD=2723120&OID=2528&ORD=&aff_sub4=&aff_sub2=254310839&aff_sub3=&PLAT=STATS&SID2=254310839&SID3=&SID4=&SID5=

Penis pumpe ell strekk ut ell? 

Tusen takk for svar 

Mvh Espen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Espama525 skrev:

Hei. Jeg har sett mye på penis forstørrelse hva vil dere anbefale så får penis større? 

Men er usikker om det vil fungere her link http://trial.virilityex.com/norway/mobile/index.php?CID=1026c8a8dd935b1dbb7593abb9db6a&SID=203068&SRC=&AID=328747&ARD=2723120&OID=2528&ORD=&aff_sub4=&aff_sub2=254310839&aff_sub3=&PLAT=STATS&SID2=254310839&SID3=&SID4=&SID5=

Penis pumpe ell strekk ut ell? 

Tusen takk for svar 

Mvh Espen 

Piller får ikke penis til å vokse i alle fall. Og jeg hadde ikke tatt sjansen på å strekke og dra i penis for å få den større - hør med legen din om dette er noe du seriøst vurderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner ikke den linken tror jeg.

Kort sagt: Metoder for penisforlengelse virker ikke. De som reklameres for på nett altså. Det er bare svindel.

Det er til en viss grad mulig å løse kirurgisk, men innebærer ganske mye risiko. Dessuten gjøres det bare hvis penis er veldig liten (tror det var under 8 cm erigrert). 

Er dette "kosmetisk" eller et reelt behov? Du kan være flink i senga med mindre penis også! Uansett må du ikke finne på å vurdere sånt fjas du finner på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Piller får ikke penis til å vokse i alle fall. Og jeg hadde ikke tatt sjansen på å strekke og dra i penis for å få den større - hør med legen din om dette er noe du seriøst vurderer.

Ahha akkurat 

For jeg var veldig skeptisk på piller/krem 

Har altså tynn men langt men har litt lyst får de litt mer tykk å 1-3 cm lengere er nok 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Espama525 skrev:

Ahha akkurat 

For jeg var veldig skeptisk på piller/krem 

Har altså tynn men langt men har litt lyst får de litt mer tykk å 1-3 cm lengere er nok 😊 

De fleste kvinner setter mer pris på om penis er litt tykkere enn om den er så lang, det er begrenset hvor dyp skjeden er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Åpner ikke den linken tror jeg.

Kort sagt: Metoder for penisforlengelse virker ikke. De som reklameres for på nett altså. Det er bare svindel.

Det er til en viss grad mulig å løse kirurgisk, men innebærer ganske mye risiko. Dessuten gjøres det bare hvis penis er veldig liten (tror det var under 8 cm erigrert). 

Er dette "kosmetisk" eller et reelt behov? Du kan være flink i senga med mindre penis også! Uansett må du ikke finne på å vurdere sånt fjas du finner på nett!

Vet at alt er svindel men vil bare spør for sikker skyld.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

De fleste kvinner setter mer pris på om penis er litt tykkere enn om den er så lang, det er begrenset hvor dyp skjeden er. :) 

Ja det var jeg tenke på.  Har samleie ei jente i helg å ho svare meg helt ærlig å jeg var så glad så jeg tenke undersøkelse om man kan får tykk? Hvordan man kan får det til? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar testosteron har det masse effekter på kroppen. Mer muskler, mer seksualdrift, mindre baller og mer skjegg. Ulempen er at kroppen slutter å produsere eget testosteron pluss at man blir steril.

"testosteron booster" produkt er lovlige og relativt harmløse. De inneholder stoffer kroppen trenger for å lage testosteron, men hvis kroppen i utgangspunktet ikke mangler disse stoffene tipper jeg effekten er marginal. Det er min gut-feeling, intet mer. Man øker imidlertid testosteronet ved å trene!

Ja, det hjelper visst å legge tissen i strekk. Jeg så en dokumentar om det en gang. Da var det en lege som styrte opplegget.Ikke så rart det virker. Tannregulering virker, og man kan jo jekke opp kortvokste personer. Jeg ville IKKE prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mener jeg leste en gang at penisforstørrelsesoperasjoner først og fremst har effekt for å vise seg fram i herregarderoben foran andre heterofile men.  Med andre ord: Forlenger den slappe tissen først og fremst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Man kan kutte en muskel eller et feste som gjør at penis kommer lenger frem. Det er også utført operasjoner hvor man sprøyter fett inn i penis for å gjøre den tykkere. Resultatet ble litt kom si kom sa. Det er mange år siden jeg leste om dette og det kan hende slike operasjoner går langt bedre i dag.

Anonymkode: 798c3...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...