Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Miss Snork

Anbefalte innlegg

Jeg har vært utsatt for overgrep i omtrent 4 år av min nåværene ex. 
Overgrepene startet da jeg var 13, og sluttet i mai. (Jeg blir 18 i oktober)

Jeg har nå begynt å få en uro i hele meg, konsentrasjonsvansker, problemer med å sosialiserer med andre og selvmordstanker.. 

Jeg er redd for at jeg en dag mister kontroll over meg selv og gjør noe drastisk (som å skade andre eller meg selv)

 Positiviteten forsvant for lenge siden, og alt jeg får høre av lærere er hva jeg kan gjøre annerledes med meg selv.. 
 

Mine nærmeste venninner forteller jeg har behov for innleggelse.  Hva er kravene og hva skal til?

Trenger sårt og desperat hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Miss Snork skrev:

Jeg har vært utsatt for overgrep i omtrent 4 år av min nåværene ex. 
Overgrepene startet da jeg var 13, og sluttet i mai. (Jeg blir 18 i oktober)

Jeg har nå begynt å få en uro i hele meg, konsentrasjonsvansker, problemer med å sosialiserer med andre og selvmordstanker.. 

Jeg er redd for at jeg en dag mister kontroll over meg selv og gjør noe drastisk (som å skade andre eller meg selv)

 Positiviteten forsvant for lenge siden, og alt jeg får høre av lærere er hva jeg kan gjøre annerledes med meg selv.. 
 

Mine nærmeste venninner forteller jeg har behov for innleggelse.  Hva er kravene og hva skal til?

Trenger sårt og desperat hjelp!!

 

Mandag morgen ringer du fastlegen din og ber om hjelp og oppfølging videre, forklar kort til sekretæren hva det dreier seg om slik at du kan få en akutt-time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...