Gå til innhold

5000 venner på Facebook.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har det seg at noen kan ha tusenvis av venner på Facebook?

Snap1.jpg

Anonymkode: f5965...db2

Det er ingen som har 5000 nære venner. :) Ingen som har 5000 venner heller. I de tilfeller hvor folk har tusenvis av venner på fb er det vel fordi de har noen venner, en del bekjente, kollegaer, tidligere skolekamerater, en del enda mer perfiere bekjente og haugevis de hat godtatt / lagt til som venn fordi de tror det er status å ha mange "venner" på fb. Tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte kjente folk som har det, realitydeltakere, artister, skuespillere, osv.

Det er i alle fall de jeg har kjent med 5000 venner. Ofte er det midlertidig at de aksepterer friend requests fra alt og alle, og sletter dem etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dom møter masse nye mennesker gjennom jobb eller frigid kan fort få det. Som Lillemus sier er de 5000 selvfølgelig ikke nære omgangsvenner :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kayia skrev:

Sånne dom møter masse nye mennesker gjennom jobb eller frigid kan fort få det. Som Lillemus sier er de 5000 selvfølgelig ikke nære omgangsvenner :) 

Ja, men altså 5000.... man blir ikke *fort* kjent med så mange gjennom jobb. Bare regn litt på det og se hva det innebærer. Man må jo jobbe på Rema og bli fb venn med alle kundene. (Jeg må anta du mener "fritid" og ikke "frigid", men det blir det samme regnestykket der)

Jeg pleier normalt ikke å bli fb venn med jobbkontakter, men det er en annen sak. Tipper det er vanligere i andre bransjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, men altså 5000.... man blir ikke *fort* kjent med så mange gjennom jobb. Bare regn litt på det og se hva det innebærer. Man må jo jobbe på Rema og bli fb venn med alle kundene. (Jeg må anta du mener "fritid" og ikke "frigid", men det blir det samme regnestykket der)

Jeg pleier normalt ikke å bli fb venn med jobbkontakter, men det er en annen sak. Tipper det er vanligere i andre bransjer. 

Det kommer jo helt an på hvilken jobb/fritidsaktivitet du har selvfølgelig. Jeg har flere på min venneliste som har mellom 4000 og 5000 Facebookvenner, og dette er feks politikere, musikere, skuespillere, filmregisører, journalister, managere, programledere, arrangører etc. De fleste kjente på min liste har imidlertid mellom 1000 og 3000, men nå spurte ts om de med 5000 da...

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Kayia skrev:

Det kommer jo helt an på hvilken jobb/fritidsaktivitet du har selvfølgelig. Jeg har flere på min venneliste som har mellom 4000 og 5000 Facebookvenner, og dette er feks politikere, musikere, skuespillere, filmregisører, journalister, managere, programledere, arrangører etc. De fleste kjente på min liste har imidlertid mellom 1000 og 3000, men nå spurte ts om de med 5000 da...

Ja, en ting er slike aktører som de du nevner, men jeg har skjønt at mange også bruker Face på en helt annen måte enn jeg gjør. De blir stadig "kjent" med nye via FB, og tydeligvis blir da (av en eller annen grunn) også "venn" med mange av den nyes venner. Dermed ender de fort opp med veldig mange "venner", jeg kjenner til noen som har fått flere tusen på denne måten. Vet ikke om målet er flest mulig eller hva. Hver sin lyst :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Xtra skrev:

Ja, en ting er slike aktører som de du nevner, men jeg har skjønt at mange også bruker Face på en helt annen måte enn jeg gjør. De blir stadig "kjent" med nye via FB, og tydeligvis blir da (av en eller annen grunn) også "venn" med mange av den nyes venner. Dermed ender de fort opp med veldig mange "venner", jeg kjenner til noen som har fått flere tusen på denne måten. Vet ikke om målet er flest mulig eller hva. Hver sin lyst :P.

Jøss, er dette det nye nå. Hm, greier ikke å komme på én god grunn til å gjøre det der... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Damn you, autocorrect? :P

Sant så sant, og som alltid når slike ting skjer er innlegget låst når man oppdager det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kayia skrev:

Jøss, er dette det nye nå. Hm, greier ikke å komme på én god grunn til å gjøre det der... :P

En tidligere klassevenninne som forklarte meg dette. Hun var av typen som nok bestandig har følt seg litt utenfor og ikke kjent så mange. Nå later til å leve mye av sitt sosiale liv på Face og blomstrer der. Men litt stusselig egentlig, fra mitt ståsted i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

En tidligere klassevenninne som forklarte meg dette. Hun var av typen som nok bestandig har følt seg litt utenfor og ikke kjent så mange. Nå later til å leve mye av sitt sosiale liv på Face og blomstrer der. Men litt stusselig egentlig, fra mitt ståsted i hvertfall.

Huff ja, det tenker jeg også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker

En vanlig personli konto kan ikke ha mer enn 5000 venner. Facebook lar deg ikke legge til flere. Da må du konvertere den personlige kontoen til en «Facebook-side».

Anonymkode: f9411...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...